زیبایی و تناسب اندام

داشتن گونه هایی برجسته | روش هایی جادویی برای گونه های سفت و برجسته

داشتن گونه های برجسته : چگونه گونه هایی برجسته و محکم داشته باشیم ؟ روش های طبیعی برای گونه های زیبا چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره زیبایی و تناسب اندام ، راهکارهای طبیعی برای گونه هایی برجسته و سفت در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

برای داشتن گونه برجسته چه کنیم

ورزش مناسب برای برجسته کردن گونه ، داشتن گونه های برجسته

 

 

چگونه گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشیم

همه ما دوست داریم که صورتی زیبا و شاداب داشته باشیم. یکی از راه های داشتن صورت زیبا داشتن گونه های برجسته است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد. برخی افراد به صورت ژنتیکی دارای گونه های برجسته هستند اما برخی دیگر دارای این شرایط نیستند از این رو در این مقاله راه های برجسته کردن گونه و زیبا نمودن صورت معرفی میگردد که بتواند شما را به هدف مورد نظر نزدیک کند.

 

داشتن گونه‌هایی چاق واقعا می‌تواند آزاردهنده و ناامیدکننده باشد و موجب کم شدن اعتماد به نفس فرد شود. در واقع گونه‌های چاق باعث می‌شود خوب به نظر نرسید. اما باز هم مانند درمان بسیاری از مشکلات پوستی این معضل هم راه‌حل‌های مخصوص به خود را دارد که در ادامه با تعدادی از موثرترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

 

برای برجسته کردن گونه خود بادکنک باد کنید

اغلب بچه‌ها در مهمانی‌ها و یا جشن‌ها در حال باد کردن بادکنک‌های مختلف هستند. شاید زمان این رسیده باشد که شما هم درکنار بچه‌ها شروع به انجام این کار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز کنید. هنگامی که درون یک بادکنک فوت می‌کنید هم‌زمان باعث کشش و لاغر شدن گونه‌های صورت‌تان می‌شوید. پس تنها کاری که باید انجام دهید خرید چند بادکنک است و بادکردن آن‌ها. هر چه بیشتر بادکنک باد کنید بیشتر متوجه می‌شوید که چه مقدار فشاری به گونه‌های‌تان وارد می‌شود و تا چه میزان منبسط می‌شوند. پس روزانه چند دقیقه وقت صرف بادکردن بادکنک کنید تا ظرف تنها چند هفته شاهد نتیجه دلخواه‌تان باشید.

 

برای برجسته کردن گونه خود حرکت لیفت (بالا‌بردن) چانه را انجام دهید

این یکی دیگر از روش‌های موثر و کارساز در کاهش چاقی گونه‌های صورت است. انجام این حرکت که مخصوص چانه هم هست، مورد علاقه بسیاری از افراد است. اگرچه با انجام این حرکت شما در حال بالا بردن چانه خود هستید، اما هم‌زمان باعث از بین بردن چربی‌های اضافه و ذخیره شده در ناحیه صورت‌تان مخصوصا گونه‌ها خواهید شد. لیفت چانه (بالابردن) باعث کشش عضلات صورت‌تان هم خواهد شد و در نتیجه خاصیت انعطاف‌پذیری و طول عمر پوست‌تان هم افزایش می‌یابد. شما می‌توانید این لیفت را در حالت نشسته و یا ایستاده انجام دهید.

 

برای شروع باید سرتان را به سمت بالا رو به سقف متمایل کنید و به نقطه‌ای خیره شوید. به مدت ۱۰ ثانیه لب‌های‌تان را جمع یا تنگ کنید، مثل اینکه می‌خواهید کسی را ببوسید. این حرکت را روزانه ۱۰ بار تکرار کنید.

 

برای برجسته کردن گونه خود آدامس بجوید

آدامس جویدن یک راه حل موثر و خوشمزه برای لاغر کردن گونه‌ها است. جویدن آدامس می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی ما داشته باشد. این تمرین کوچک، سبک و احتمالا راحت‌ترین تمرین هم هست. فایده آدامس جویدن به میزانی زیاد است که هر چه بیشتر بجوید کالری بیشتری هم در ناحیه گونه‌ها می‌سوزانید. روزانه ۲۰ دقیقه آدامس بجوید و شاهد نتیجه چشمگیر آن باشید. بدین شکل چربی‌های ناحیه گونه‌ها را می‌سوزانید و صورتی زیباتر خواهید داشت.

 

برای برجسته کردن گونه خود حرکت معروف به ماهی را انجام دهید

حرکت ماهی یک تمرین راحت برای ورزش دادن صورت است که می‌توانید در هر ساعتی از روز و در هر کجا که هستید آن را انجام دهید. برای مثال، زمانی که تلویزیون تماشا می‌کنید، به موسیقی گوش می‌دهید، دوش می‌گیرید و یا در ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس بعدی هستید این حرکت را انجام دهید. تنها کافی است قبل از اینکه بخندید لب‌های‌تان را طوری جمع کنید که انگار در حال مکیدن هستید. ممکن است در ابتدا انجامش کمی سخت به نظر برسد اما با کمی تمرین امکان‌پذیر است. برای۶ ثانیه در همین حالت باقی بمانید یا انقدر ادامه دهید تا کمی در ناحیه گونه‌ها احساس سوزش کنید.

 

برای برجسته کردن گونه خود زبان‌تان را بچرخانید

ترفند دیگری برای لاغر کردن گونه‌ها این است که زبان‌تان را بچرخانید. ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما در واقع حرکت چرخش زبان یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین روش‌هایی است که در از بین بردن چربی‌های صورت بسیار موثر و نتیجه‌بخش هم هست. تنها باید، قبل از اینکه زبان‌تان را بچرخانید دهان‌تان را ببندید و بعد به شکل دایره‌وار آن را درون دهان‌تان حرکت دهید. توصیه می‌شود، هر روز صبح این کار را ۱۰ تا ۱۵ بار در مسیر چرخش عقربه‌های ساعت و در خلاف جهت آن انجام دهید.

 

داشتن گونه های برجسته بدون عمل جراحی

صورت و گونه هایپر و تپل چهره را جوانتر کرده و به همین خاطر است که بسیاری از افرادی که صورت و گونه های لاغر دارند همیشه به دنبال این هستند که صورتشان چاقتر به نظر بیاید.

 

گونه های چاق و برجسته می توانند صورت را پُرتر و جذاب تر نشان بدهند، و زیبایی های صورت را بیشتر به چشم دیگران بکشند. اگر هم مشکل افتادگی پوست داشته باشید، گونه های برجسته می توانند این مشکل را برطرف کنند و شما را جوان تر نشان بدهند.

 

صورت به طور طبیعی در سال های جوانی جذاب تر و پُرتر به نظر می رسد، چون چربی زیر گونه ها هنوز قوام و تازگی ویژه ای دارند. با این حال، همراه با افزایش سن، چربی زیرپوستی هم تحلیل می رود و صورت را پیرتر می کند.

 

اگر می خواهید که چربی گونه ها را افزایش بدهید، لزوما مجبور نیستید که چربی را به روش های مختلف به بدن و صورت اضافه کنید. پیروی از روش های اثربخش و تغذیه براساس رژیم غذایی استاندارد، گونه های شما را به مرور زمان برجسته تر و شاداب تر می کند. افرادی که اضافه کردن چربی به گونه ها را بدون جراحی های زیبایی و استفاده از پُرکننده های مختلف (fillers) ترجیح می دهند، می توانند از شیوه های طبیعی و نکات راهنمای زیر کمک بگیرند.

 

 

برجسته کردن گونه با ارایش

ماسک برجسته کننده گونه

 

 

تغذیه سالم و استاندارد

قبل از این که به سراغ شیوه های طبیعی برای برجسته سازی گونه ها برویم، باید تاکید کنیم که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات های سالم و مواد مغذی ضروری می تواند کمک کند تا به طور طبیعی پوست سالم تر و گونه های پُرتر و برجسته تری داشته باشید. درواقع، رژیم غذایی سالم و استاندارد، پیش شرطی است که اثربخشی همه فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع می کند. بنابراین، این ترکیبات غذایی را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید:برنج و نان سبوس دار، سبزی های برگ دار، انواع میوه ها و فیبرهای غذایی. خودداری از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار زیاد هم واقعا مهم هستند.

 

یوگا برای داشتن گونه های برجسته تر و چاق تر

یوگای صورت می تواند از دو منظر برای شما مفید باشد:چاق تر کردن گونه ها و از بین بردن چین وچروک ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می دهند. برای یوگای صورت می توانید براساس مراحل زیر اقدام کنید:

 

انگشت اشاره را روی نوک استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دایره وار و نرم به مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

حالا انگشتان دست ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن ها را در کنار سوراخ های بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دایره وار و نرم به مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

بعد انگشتان دست ها را به سمت مفصل های فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دایره ای آرام ماساژ بدهید.

 

 

نکته:شما باید یوگای صورت را حداقل ۴ بار در روز تکرار کنید تا سریع تر نتیجه بگیرید.

 

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه های برجسته و چاق

صاف روی صندلی بنشینید و عضله های صورت را شُل کنید. حالا دهان را به اندازه وقتی که با کسی صحبت می کنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. سعی کنید که گوشه های لب ها را تا جایی که می توانید، بکشید. در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید. وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ می کنید، باید احساس کنید که عضله های گونه کاملا کش آمده اند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

 

یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. حالا هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین ۴۰ تا ۵۰ ثانیه حفظ شود تا عضله های گونه تحت فشار لازم قرار بگیرند. بعد از ۵۰ ثانیه، هوا را به آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

 

کاملا لبخند بزنید و عضله های صورت را با کمک کف دست ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست ها را به آرامی روی عضله های صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت ۵ ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

 

لب ها را در حالت لبخند کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه های لب ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. حالا این فشار باید به مدت ۱۰ ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه های لب ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۲ بار در روز انجام شود.

 

 

چگونه گونه هایمان را برجسته کنیم

زیبایی گونه ها

 

داشتن گونه هایی برجسته | روش هایی جادویی برای گونه های سفت و برجسته

 

منبع : سلامتیسم / نمناک /مه شو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا