فناوری

ربات چک کردن ریپورت تلگرام | رفع ریپورت تلگرام

سرویس تلگرام برای آسایش خاطر کاربران و جلوگیری از ارسال هرزنامه، بعضی از حساب ها را محدود می کند. مدت زمان مسدود شدن حساب بستگی به تعداد گزارش های کاربران دارد.

در این قسمت علت ریپورت شدن حساب تلگرام را شرح داده ایم و در این مقاله به معرفی ربات چک کننده ریپورت می پردازیم.

ربات چک کننده ریپورت تلگرام به شما این امکان را میدهد که از ریپورت بودن و نبودن حساب خود مطلع شوید، زمان پایان محدودیت حساب خود را پیدا کنید و با تسلیم کردن یک شکایت نامه فردی به دست اندرکاران تلگرام، نسبت به رفع ریپورت اکانت خود اقدام کنید.

 

ربات رفع ریپورت تلگرام

ربات ریپورت تلگرام

 

ابتدا با وارد کردن آیدی @Spambot به پی وی ربات بروید.

 

رفع ریپورت تلگرام فوری

رفع ریپورت تلگرام

 

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید باید نام این ربات Spam Info Bot باشد.

در قسمت ارسال پیام روی دکمه استارت بزنید تا وضعیت مسدودیت حساب برای شما مشخص شود.

اگر حساب شما دارای محدودیت از طرف تلگرام نباشد با پیام مژده در حال حاضر اکانت شما هیچ محدودیتی ندارد. شما کاملا آزاد هستید، مواجه خواهید شد.

اگر حساب شما مسدود شده باشد با پیامی مخالف پیام بالا مواجه خواهید شد.

 

اگر معتقد هستید که اکانت شما بدون دلیل محدود شده است میتوانید با طی کردن مراحلی که ربات به شما نشان میدهد، پیامی برای مدیران تلگرام بفرستید و جزئیات را شرح دهید. در صورتی که شکایت شما توسط آنها پذیرفته شود، اکانت شما رفع ریپورت می شود.

 

چرا اکانت تلگرام ریپورت میشود؟

در صورتی که شما به PV کسانی بروید که شماره شما را ذخیره نکرده باشند، اگر پیام شما برای کاربر ناخواسته باشد گزینه Report Spam نمایش داده میشود و با گزارش اسپم بودن پیام شما، سرویس تلگرام اکانت شما را محدود میکند.

 

ریپورت تلگرام چگونه است؟

حالتی است که در آن فقط می توانید در گروه ها فعالیت کنید و فقط بتوانید به پیوی کسانی بروید که هر دو طرف شماره یکدیگر را داشته باشید و در حالتی که شما شماره کسی را دارید ولی او شماره شما را ندارد نمی توانید به او پیام بفرستید.

 

من چطور میتوانم کسی را در تلگرام ریپورت کنم؟

وقتی که کاربرانی که شماره آنها را ذخیره نکرده باشید به PV شما بیایند، پیامی در بالای صفحه نمایش داده میشود که میتوانید با زدن گزینه Report Spam کاربر را ریپورت کنید.

 

از نظر تلگرام «نا‌شناس» یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می‌توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می‌دهید پیام شما به همراه دو گزینهٔ Add Contact و Report Spam و یا در نسخه‌های تلگرام دسکتاپ یا‌‌ همان نسخه PC با گزینه‌های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می‌شود. که مخاطب می‌تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می‌گیرد پیام شما را اسپم (هرزنامه) گزارش کند.

کافیست این عمل از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می‌کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می‌کند:

Sorry, You Can Only Send Messages to Mutual contacts at the moment. More Info

که به معنای؛

شما فقط میتوانید به مخاطبین خود در این لحظه پیام بفرستید.

 

 

موفق باشید.

ربات چک کردن ریپورت تلگرام | رفع ریپورت تلگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا