آشپزی

معرفی و خرید محصولات شرکت نالینو

همیشه وقتی صحبت از خرید قابلمه و ماهیتابه و وسایل این چنینی می شود، این سوال در ذهن مان مطرح می شود که بهترین جنس ظروف پخت و پز کدام است.

حتما تا به حال برای پیدا کردن جواب سوالتان به سراغ سایت های مختلف اینترنتی رفته اید. اگر گذرتان به سایت نالینو افتاده باشد، احتمالا ظروف پخت و پز چدنی این شرکت را دیده اید.

کافیست برای یک بار هم که شده عبارت ظروف پخت و پز چدنی و بدون نیاز به روغن را در یکی از موتورهای جستجو وارد کنید تا شما را بدون معطلی به سایت نالینو راهنمایی کند.

اما در سایت نالینو چه امکاناتی برای خرید و مشاهده محصولات مختلف در نظر گرفته شده است؟

این سوالیست که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. بنابراین اگر به دنبال خرید ظروف پخت و پز بسیار با کیفیت و استاندارد هستید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

پیش از هر چیز بهتر است که کمی با سایت نالینو آشنا شویم.

آدرس سایت نالینو چیست و در آن با چه محصولاتی مواجه می شویم؟

برای وارد شدن به سایت نالینو، کافیست در یکی از موتورهای جستجو، عبارت “سایت محصولات نالینو” را وارد کنید تا شما را مستقیما به وب سایت نالینو به نشانی nalinoco.com هدایت کند.

این وب سایت که توسط گروه تولیدی و صنعتی پانیذسازان دانا هدایت می شود، کامل ترین مجموعه ظروف چدنی نچسب و بدون نیاز به روغن را به شما معرفی می کند.

در سایت نالینو می توانید هر یک از ظروف پخت و پز مورد نیازتان را، از انواع قابلمه گرفته تا انواع تابه ی معمولی، تابه ووک، تابه استیک، انواع دیزی، انواع کتری و قوری چدنی و … پیدا کنید.

آیا در سایت نالینو امکان سفارش محصول وجود دارد؟

یکی از اقداماتی که گروه تولیدی و صنعتی نالینو برای رفاه حال همراهان خود انجام داده است، امکان خرید و ثبت سفارش محصولات بر روی سایت است.

برای انجام این کار، کافیست که به وب سایت نالینو مراجعه کنید و در قسمت “دسته بندی های کالا” ، محصول مورد نظرتان را به صورت آآنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

خوب است که بدانید محصولات نالینو در هر کجای ایران که باشید، از طریق ارسال سریع پستی به نشانی شما ارسال خواهد شد.

ارسال سفارشات تهران ۳ الی ۵ روز کاری و ارسال تمامی استان ها بجز تهران ۷ الی ۱۰ روز کاری (به استثنا جمعه ها و ایام تعطیل) زمان خواهد برد.

چگونه از طریق سایت نالینو اقدام به ثبت گارانتی کنیم؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در رابطه با تمامی محصولات نالینو اعم چدن و گرانیت، مطرح است، بحث ثبت گارانتی است.

خوب است که بدانید تمامی تولیدات نالینو دارای ضمانت نامه دوساله و خدمات پس از فروش ده ساله هستند. البته استفاده از این خدمات منوط به ثبت گارانتی محصول در سایت نالینو می باشد.

احتمالا اکنون این سوال به ذهنتان می رسد که چگونه می توانیم از طریق سایت نالینو اقدام به ثبت گارانتی کنیم؟

برای این کار بایستی صبر کنید تا محصول سفارشی تان در بسته بندی مخصوص نالینو به دستتان برسد. پس از باز کردن بسته بندی، دفترچه ضمانت محصول را در داخل جعبه پیدا خواهید کرد. اگر این دفترچه را باز کنید، کد قرمز رنگی را خواهید دید که در واقع کد ثبت گارانتی محصول شماست.

اکنون بایستی وارد سایت نالینو شوید. در بخش ثبت گارانتی، علاوه بر وارد کردن اسم و مشخصات تان، با ثبت کد قرمز رنگ، می توانید به راحتی گارانتی محصول تان را ثبت نمایید و از دو سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش محصولات نالینو برخوردار شوید.

در چه صورتی می توانیم از گارانتی و خدمات پس از فروش نالینو استفاده کنیم؟

خوب است که بدانید شرایط استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش نالینو، در داخل دفترچه ضمانت نامه قید شده است. در این دفترچه به طور کامل توضیح داده شده که چگونه بایستی از ظروف پخت و پز نالینو استفاده و یا چگونه از آن ها مراقبت نماییم.

به عنوان مثال در این دفترچه گفته شده است که نباید ظروف چدنی نالینو را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهیم. بدیهی است که در صورت رعایت نکردن این نکته و آسیب دیدن ظرف، مصرف کننده نمی تواند از خدمات پس از فروش آن استفاده نماید.

بنابراین در صورتی می توانیم از خدمات پس از فروش محصولات نالینو استفاده کنیم که مطابق با موارد درج شده در ضمانت نامه از محصول استفاده کرده باشیم.

چگونه از سایت نالینو خرید اقساطی انجام دهیم؟

یکی از مزیت های خرید کردن و ثبت سفارش محصولات در سایت نالینو، امکان خرید اقساطی است.

علاقه مندان به خرید اقساطی می توانند در هنگام پرداخت آنلاین هزینه، گزینه خرید اقساطی را انتخاب کرده و هزینه مربوطه را در چهار قسط و بدون کارمزد پرداخت نمایند.

در سایت نالینو کدام محصولات قابلیت ثبت سفارش دارند؟

با توجه به این که گروه تولیدی و صنعتی نالینو در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان ظروف پخت و پز در کشور است، شما می توانید انواع ظروف پخت و پز چدنی و گرانیتی را در وب سایت این مجموعه دیده و سفارش دهید.

انواع قابلمه ها، سرویس غذاخوری کودک، انواع تابه ها، انواع ظروف دیزی و انواع کتری و قوری را می توانید در این وب سایت مشاهده کرده و سفارش دهید.

ویژگی بارز محصولات نالینو که آن ها را از سایر محصولات مشابه، متمایز می کند، نچسب بودن و عدم نیاز به روغن است. شما می توانید انواع غذاهای سنتی و امروزی را داخل ظروف نالینو، بدون استفاده از روغن طبخ نموده و هیچ گونه نگرانی ای از بابت طعم غذا و یا چسبیدن آن به سطح ظرف نداشته باشید.

این امر به خصوص در مورد ظروف چدنی نالینو پر رنگ تر است. تا جایی که بسیاری از مصرف کنندگان، ظروف چدنی نالینو را نوعی از ظروف پخت و پز رژیمی می دانند.

چگونه می توانیم محصولات نالینو را به شکل حضوری خریداری کنیم؟

تا اینجا توضیح دادیم که چگونه می توانیم از طریق سایت نالینو، اقدام به خرید و ثبت سفارش محصولات نالینو کنیم. اما برای آن دسته از خریدارانی که تمایل به خرید حضوری ظروف پخت و پز نالینو دارند، این امکان وجود دارد که با مراجعه به نمایندگی های رسمی نالینو در سرتاسر کشور، اقدام به خرید حضوری این محصولات نمایند.

برای آگاهی از نشانی شعب فروش حضوری و نمایندگی های رسمی فروش محصولات نالینو، می توانید به وب سایت نالینو مراجعه نمایید. پس از آن در قسمت شعب نالینو، می توانید با مشاهده قسمت مربوط به شهر محل سکونتتان، از نشانی نزدیک ترین نمایندگی نالینو به محل زندگی تان مطلع شوید.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید حضوری محصولات نالینو، حتما به بسته بندی معتبر محصول و ضمانت نامه آن توجه داشته باشید.

علاوه بر این پیش از شروع به استفاده از محصول، حتما با مراجعه به سایت نالینو، نسبت به ثبت گارانتی آن در سایت اقدام نمایید.

سخن آخر:

مراجعه به سایت نالینو، برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید ظروف پخت و پز معتبر و با کیفیت هستند، می تواند نتایج درخور توجه و رضایت بخشی را به همراه داشته باشد. از مشاهده جزئیات محصول تا مشاهده مشخصات و ویژگی های آن، ثبت گارانتی، مشاهده نشانی نمایندگی ها و … همه و همه از طریق سایت نالینو امکان پذیر است.

با این حال نمایندگی ها و شعب حضوری نالینو هم در سرتاسر کشور، آماده ارائه خدمات به خریداران هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا