بهداشت و سلامت

فواید خوردن هلو ناشتا

مصرف روزانه میوه­ها تاثیر زیادی بر سلامتی می­گذارد، در این خبر نامه قصد داریم تا شما را با فواید خوردن هلو ناشتا آشنا کنیم، برای دریافت قیمت نهال هلو و اطلاعات تکمیلی می‌توانید به سایت نهالستان پالیز نهال مراجعه کرده و با مشاوران ما در تماس باشید.

خوردن هلو به دلیل ویتامین­ها و مواد معدنی و البته مواد مغذی فراوانی که دارد می­تواند بر سلامت بدن تاثیر زیادی بگذارد، برای اینکه بتواند به اهمیت استفاده از این میوه بیشتر پی ببرید در ادامه بر تاثیرات مثبت این میوه بر بیماری­های مزمن و با اهمیتی مانند فشار خون و کلسترول خون و همچنین تاثیر این میوه بر کاهش وزن صحبت خواهیم کرد، پس تا انتهای این خبر نامه ما را همراهی کنید.

هلو و کاهش فشار خون

یکی از تاثیرات مهمی که خوردن هلو بر سلامتی بدن دارد تنظیم فشار خون است، مقالات بسیاری در این زمینه در سایت پالیز نهال قرار داده شده که ضمن اطلاع از قیمت نهال هلو شما می­توانید این مقالات را نیز مطالعه بفرمایید.

همانطور که می­دانید میوه­ای گوشتی با رنگ قرمز یا زرد زعفرانی است و این رنگی بودن میوه تضمین کننده­ی وجود آنتی اکسیدان­های فراوان است، آنتی اکسیدان­ها با دفع مواد مضر مانند عناصر سنگین موجود در بدن می­توانند بر کاهش فشار خون و احتمال ایجاد بیماری­های قلبی عروقی موثر باشد.

مصرف میوه­ی هلو به وسیله­ی کسانی که فشار خون مزمن دارند به دلیل یون موجود در این میوه می­تواند پس از چند ساعت منجر به کاهش خون شود اما افراد دارای فشار خون بالا باید دقت داشته باشند از آنجایی که این بیماری معمولا همراه با بیماری مزمن دیابت است بنابراین از زیاده روی در مصرف این میوه اجتناب کنید چرا که این میوه در برخی از ارقام قند بالایی داشته و برای افزاد دیابتی می­تواند ایجاد مشکل کند.

هلو و کاهش کلسترول خون

در رابطه با دلایل افزایش کلسترول خون مقالات بسیاری در اینترنت قابل دسترس هستند و شما می­توانید با مراجعه به سایت نهالستان برتر نهال ضمن استعلام قیمت نهال هلو این مقالات را نیز مطالعه کنید، اما در این رپورتاژ گزیده­ای از مهم­ترین مطالب در زمینه­ی هلو و کاهش کلسترول خون ارائه می­دهیم.

کلسترول بد خون که این روزها به واسطه­ی بد خوراکی و تغذیه­ی ناسام بالا رفته است تبدیل به یک معضل در بحث سلامتی جامعه شده است، بیماری مزمنی که ممکن بود در سنین بالا ایجاد دردسر کند این روها حتی در جوانان نیز دردسرزا شده و دلیل اصلی آن به مصرف بی رویه فست فودها و غذاهای آماده و بیرون بر بر می­گردد.

استفاده از میوه­هایی مانند هلو که در خود مقادیر بالایی ویتامین C داشته باشند اما می­تواند در کاهش کلسترول بد خون موثر باشد، هلو همچنین به دلیل دارا بودن فیبر و پتاسیم می‌تواند به کاهش چربی خون کمک کرده و از این طریق سلامت بیشت قلب و عروق را تضمین می­کند.

هلو و کاهش وزن

نهالستان­های مختلفی اقدام به عرضه­ی نهال هلو برای باغداران می­کنند و به همیت دلیل قیمت نهال هلو در نهالستان­های مختلف متفاوت است، برای دریافت قیمت نهال هلو می­توانید به سایت نهالستان پالیز نهال مراجعه نمایید، اما در این بخش قصد داریم در رابطه با تاثیر مهم مصرف هلو بر کاهش وزن صحبت کنیم.

بازار پر مخاطب دریافت رژیم­های لاغری روز به روز در حال توسعه است، اما در بین رژیم­های لاغری آن رژیمی موفق­تر عمل کرده که بر اساس غذای سفره طراحی شده و هیچ غذا و یا میوه­ای را در رژیم حذف نکرده است.

گنجاندن میوه با کالری کم و فیبر بالا در برنامه­ی غذایی می­تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد، به عنوان مثال در رابطه با تاثیر متقابل هلو وکاهش وزن تحقیق شده و متوجه شدند وجود فیبر بالا در این میوه به کاهش وزن کمک بسیاری می­کند، این فیبر بالا نه تنها با هضم و دفع سریع غذا از روده بر کاهش وزن موثر است بلکه با ایجاد سیری و کنترل اشتهای کاذب جلوی بالا رفتن وزن را می­گیرد.

نگهداری هلو در یخچال

میزان ماندگاری میوه­ی هلو در یخچال و سردخانه بسته به رقم متفاوت است و به همین دلیل هم ممکن است قیمت نهال هلو بر اساس رقم متفاوت باشد،برخی از ارقام هلو ماندگاری پایین­تری داشته و برخی دیگر ماندگاری بالاتری دارند اما به هر حال با توجه به خاصیت فراوان هلو برای تامین سلامت بدن در این بخش به راهکار نگهداری هلو در یخچال برای مدت طولانی­تر اشاره می­کنیم.

میوه هلویی که قصد دارید از آن برای مدت زمان بیشتری در یخچال نگهداری شود باید سالام و بدون لک باشد، میوه­هایی که رسیده کامل نیستند را برای نگهداری انتخاب کنید و دمای یخچال را روی ۴ تا ۶ درجه تنظیم کنید.

میوه­ها را لای روزنامه یا دستمال نخی بپیچید و آن را داخل ظرف در بسته داخل یخچال قرار دهید، میوه­ها را به صورت مرتب بررسی کنید تا هر میوه­ای که لک دار شد را از میوه­های دیگر جدا کرده و سریع استفاده کنید، دستمال نخی یا روزنامه رطوبت اضافی را از میوه جذب کرده و جلوی پوسیدگی میوه را می­گیرد.

شما همچنین می­توانید از میوه­ی خشک شده­ی هلو در سایر فصل استفاده کنید، میوه­ی خشک شده­ی هلو نیز همان تاثیر را بر کاهش وزن دارد.

کاشت درخت هلو در باغ و باغچه

درخت هلو درختی کوتاه قد با میوه­های خوش طعم و جذاب است که برای کاشت در باغ و باغچه مناسب است، برای دریافت قیمت نهال هلو می­توانید به سایت نهالستان پالیز نهال مراجعه کنید و در رابطه با کاشت درخت هلو در باغ و باغچه اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

درخت هلو را باید در باغ با فاصله­ی سه و نیم تا چهرمتر از هم بکارید و در صورتی که می­خواهید این درخت را در باغچه بکارید باید آن را دور از سایه­ی درختان بلندتر بکارید، توجه داشته باشید که دریافت نور به وسیله درختان هلو به ویژه در مرحله رسیدگی میوه بسیار اهیت دارد.

کود دهی و آبیاری درخت هلو را باید با توجه به نوع رقم، شرایط آب و هوایی، بارندگی، فصل و بافت خاک تنظیم کنید، برای آبیاری درخت هلو در باغچه زمانی که خاک پای درخت خشک شود باید آبیاری انجام شود اما برای باغات وسیع بهتر است طبق برنامه آبیاری کنید تا مشکلی پیش نیاید.

کود دهی نیز باید بر اساس نتیجه آزمایش خاک انجام شود و از مصرف بی رویه کودها به صورت خاکی و یا محلول در آب اجتناب شود، سم پاشی درختان هلو نیز باید با تشخیص کارشناس گیاهپزشک و در صورت وجود ضرورت انجام شود.

معتبرترین سایت در زمینه خرید انواع نهال هلو، میوه و گردو سایت پالیز نهال به ادرس “paliznahal.ir” می باشد. Paliznahal.ir با در اختیاز داشتن کادر مجرب و حرفه ای و نهالستان های تخصصی جهت خرید انواع نهال به مرجع اصلی خرید نهال، نهالستان تبدیل شده است.

علاوه بر آن می توانید با مراجعه به paliznahal و شرکت پالیز نهال از قیمت نهال هلو مانند نهال هلو انجیری مطلع شده و خرید خود را نهایی کنید.

کلام آخر

دانستید که میوه هلو تاثیر بسیار مهمی در کاهش وزن، کاهش فشار، دیابت و کلسترول خون دارد به طوری که افراد مسن می­توانند یک واحد از این میوه را در وعده پیش از صبحانه میل نمایند اما افراد دیابتی بهتر است در خوردن این میوه شیرین زیاده روی نکنند، برای دریافت مشاوره در رابطه با احداث باغ هلو و یا کاشت درخت هلو در باغچه با مشاورن ما در تماس باشید.

تماس با پالیز نهال:

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا