آشپزی

انواع پنیر پستو (همه چیز درباره پنیر پستو)

پنیرهای پستوی کالین وارد بازار شد. این خبر بهترین خبر برای طرفداران محصولات کالین و افرادی است که عاشق طعم پنیرهای مختلف هستند. با ورود پنیر پستوی کالین به مجموعه پنیرهای این برند، سبد محصولات لبنی این شرکت جان تازه‌ای گرفته است. پنیرهای پستوی کالین با رنگ سبز زیبای خود و طعم فوق‌العاده ریحان تازه و سیر، عطر و طعم غذاها را جذاب‌تر می‌کنند و در دیزاین میز مزه می‌درخشند. اگر دوست دارید که با محصول جدید برند کالین، یعنی پنیرهای پستو، بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

دنیایی از طعم و رنگ با پنیر پستو کالین

یکی از خوراکی‌های پرطرفدار در دنیا، پستو است که از سرزمین روم باستان، ایتالیا، آمده و هم به صورت سس پستو و هم پنیر پستو در دنیا وجود دارد. پستو از سه عنصر اصلی پنیر پارمسان، ریحان تازه و سیر تشکیل شده است. پنیر پستو در دو رنگ سبز و قرمز در دنیا وجود دارد که البته نسخه سبز رنگ آن رایج‌تر است. بسیاری از افراد از سس پستو در غذاها استفاده می‌کنند و بسیاری نیز استفاده از پنیر پستو را به دلیل کاربرد بیشتر آن ترجیح می‌دهند. پنیر پستو با داشتن ترکیبات مفیدی مانند ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها، چربی‌های مفید و فلاونوئیدها برای سلامتی مفید است و از ابتلا به برخی مشکلات سلامتی مثل دیابت و کلسترول بالا جلوگیری می‌کند.

پنیرهای پستوی کالین طعمی مشابه طعم پنیر پستوی اصیل ایتالیایی دارند و به رنگ سبز به بازار عرضه شده‌اند؛ رنگ سبز این محصول به دلیل وجود ریحان تازه در آن است. پایه پنیر پستو، پنیر پارمسان است و در فرمولاسیون آن کمی سیر نیز استفاده شده است. پنیر پستو کالین در ۳ مدل مختلف عرضه شده‌ است:

  • پنیر طبیعی پستو
  • پنیر ورقه ای پستو
  • پنیر دیپ پستو

در ادامه با انواع این پنیر سبز رنگ ایتالیایی بیشتر آشنا خواهیم شد و برای خرید اینترنتی پنیر کالین از آدرس https://calindairy.com/سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

پنیر پستوی طبیعی کالین

پنیر طبیعی پستو مانند سایر پنیرهای طبیعی این برند طی فرآیندی چند ماهه تولید می‌شود. پنیرهای طبیعی برای تولید باید چند ماه در انبار پنیر بمانند تا به عمل بیایند و به اصطلاح برسند. پنیر طبیعی پستو یک گزینه عالی برای استفاده در انواع سالاد و روی میز مزه است. این پنیر رنگ سبز زیبایی دارد و طعم آن نیز ترکیبی از پنیر پارمسان، ریحان تازه و سیر است. استفاده از این پنیر روی میز مزه یا سالادها هم طرح و رنگ زیبایی ایجاد می‌کند و هم طعم فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین می‌توانید این پنیر را بعد از رنده کردن در داخل انواع ساندویچ‌ها و برگرها هم استفاده کنید.

پنیر طبیعی پستو کالین در وزن ۲۰۰ گرم به بازار عرضه شده است؛ این پنیر هم در فروشگاه‌های شهرهای مختلف و هم در وبسایت کالین (برای شهر تهران) به فروش می‌رسد.

پنیر دیپ پستو کالین

دیپ‌‌های پنیر کالین یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند لبنی هستند. دیپ گودا، دیپ چدار و دیپ پارمسان و قارچ پیش‌تر در بین محصولات کالین وجود داشت. دیپ پنیر پستو نیز یکی از انواع این دیپ‌ها است که باید بعد از حرارت دادن و مایع کردن پنیر، از آن استفاده کرد. دیپ پستو کالین که بر پایه پنیر طبیعی پستو تولید شده است، رنگ سبز ملایمی دارد و در ترکیب آن پنیر پارمسان، ریحان و سیر استفاده شده است.

کاربرد دیپ بسیار زیاد است؛ یکی از مهم‌ترین و بیشترین استفاده‌های دیپ‌های پنیر روی میز مزه است که می‌توانید انواع خوراکی‌ها مثل سوسیس، کالباس، کراکر، چوب شور و حتی میوه‌ها و سبزیجات را در آن فرو ببرید و به اصطلاح دیپ کنید. همچنین از این دیپ می‌توانید برای طبخ غذاهایی مثل پاستا، لازانیا، پیتزا، استیک، همبرگر، هات داگ و بسیاری از فست فودها و ساندویچ‌های دیگر استفاده کنید.

دیپ پستوی کالین بسیار خوش‌طعم و خوش‌رنگ است و در دو وزن ۱۰۰ و ۸۰۰ گرم به بازار عرضه شده است و می‌توانید بر حسب میزان مصرف، وزن مناسب برای استفاده خودتان را خریداری کنید.

پنیر ورقه ای پستو کالین

پنیر ورقه ای پستو یکی دیگر از انواع پنیرهای پستو است که کالین به بازار عرضه کرده است. پیش از این کالین پنیرهای ورقه ای دیگری را تولید کرده بود که به دلیل عطر و طعم فوق‌العاده، بسیار پرطرفدار بودند. پنیر ورقه ای چدار، پنیر ورقه ای پارمسان و قارچ، و پنیر ورقه ای گودا از جمله پنیرهای ورقه ای کالین هستند که قبل از پنیر ورقه ای پستو وارد بازار شده اند.

پنیر ورقه ای پستو، با رنگ سبز ملایم و با طعمی شبیه به پنیر طبیعی پستو فرموله شده است. این پنیر تلفیقی از عطر و بوی پنیر پارمسان، ریحان تازه و کمی سیر است و درون بسته ۱۸۰ گرمی و به صورت ورقه‌های مجزا در پوشش‌های پلاستیکی عرضه شده است. این پنیر را می‌توان هم برای استفاده خانگی و هم در رستوران تهیه کرد.

کلام پایانی

پنیرهای پستوی کالین بهترین انتخاب برای طعم و عطر دادن به غذاها و میز مزه است با خرید انواع پنیرهای پستو سبز کالین علاوه بر طعم دادن به غذاها، رنگ زیبایی نیز به غذاها و تخته مزه شما می‌بخشد.شما می‌توانید محصولات کالین را هم از فروشگاه‌ها و هم از وبسایت کالین (ویژه شهر تهران) تهیه کنید. حتماً این پنیر را خریداری کنید و از طعم‌های جدید زندگی‌تان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا