فناوری

هتل های گران قیمت دبی

هتل و محل اقامت در مسافرت نقش مهمی ایفا می‌کند. این مساله زمانی بیشتر احساس می‌شود که به سفری خارجی رفته باشید و ندانید کدام هتل برای سفر شما مناسب‌تر است. یکی از مقصدهایی که به تازگی مردم برای مسافرت انتخاب می‌کنند، دبی است. این شهر زیبا و جذاب در سال‌های اخیر توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند.

در شهر دبی هتل‌های زیادی وجود دارد و مسافران زیاد با آن‌ها آشنا نیستند. برای آشنایی بیشتر با هتل های دبی مثل هتل آوانی دبی، هتل برج العرب و… با ما همراه باشید. رزرو هتل دبی علی بابا در سایت‌های داخلی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به‌آسانی این کار را انجام دهید.

معرفی هتل برج العرب

هتل برج العرب که به شکل بادبان طراحی شده، در ساحل اختصاصی قرار دارد و به کمک پل می‌توان با این هتل ارتباط داشت. این هتل تبدیل به یکی از نمادهای شهر دبی شده و جزو معروف‌ترین هتل‌های جهان است. جالب است بدانید که این هتل با مراکز خرید دبی فاصله کمی دارد. شما می‌توانید با چند دقیقه ماشین‌سواری به مراکز خرید معتبر برسید. این هتل با ارتفاع ۳۲۱ متر سومین هتل بلند دنیا است. اتاق‌های این هتل از ۱۶۹ متر شروع می‌شود و تا ۷۸۰ متر ارتقا پیدا می‌کند. این هتل ۲۷ طبقه در مجموع ۲۰۲ اتاق برای اقمت دارد. رزرو هتل دبی به‌صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است.

موقعیت مکانی هتل برج العرب

هتل برج العرب در ساحل اختصاصی قرار گرفته و فقط ۸۰۰ متر با مال دبی فاصله دارد. شما می‌توانید در کم‌ترین زمان به دبی مال بروید. این هتل با مرکز خرید سیتی واک، برج خلیفه، جمیره پلازا، پارک بازی گاردن گلو، دبی فریم، پل معلق، مرکز خرید تویین تاورز، فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی شارجه فاصله کمی دارد.

هتل-های-گران-قیمت-دبی-3

امکانات رفاهی هتل برج العرب

قطعا نمی‌شود همه امکانات این هتل را در چند خط توصیف کرد و برای این کار نیاز است مطلبی اختصاصی بخوانید؛ ولی ما در این مطلب سعی می‌کنیم به چند نمونه از امکانات هتل برج‌العرب اشاره کنیم. در ساختمان این هتل خدماتی مانند پارکینگ اختصاصی، سالن بیلیارد، امکانات ورزش‌های آبی (در محل)، پارک آبی، رستوران، درخواست امکانات در اتاق، سرو صبحانه در اتاق، پکیج ناهار برای پیک‌نیک، منوهای رژیمی (درصورت درخواست)، غذای کودک، سوناسالن بدن‌سازی، مرکز اسپا و سلامتی، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، ساحل اختصاصی و استخر سرپوشیده رو به دریا وجود دارد.

از دیگر امکانات جذاب این هتل می‌توان به استقبال و بدرقه فرودگاهی، اجاره خودرو، روزنامه، چک‌این (ورود) و چک‌اوت (خروج) سریع، جعبه امانات، پارکینگ (غیر رایگان)، صرافی، میز تور، خدمات بلیط، انبارنگهداری چمدان، دستگاه خود‌پرداز در محل، خدمات نگهداری نوزاد و کودک، کلوب کودکان، سرگرمی‌های عصرگاهی، تخته‌های بازی و بازی‌های فکری، خدمات آرایشگاه و زیبایی، فروشگاه برای خرید سوغاتی و… اشاره کرد.

معرفی هتل جمیرا بیچ

هتل پنج ستاره جمیرا بیچ یکی از بهترین هتل‌های دبی است. شما دور از غوغا و هیاهوی شهر می‌توانید اقامتی رویایی را تجربه کنید. این هتل زیبا با معماری خاص میزبان هزاران مسافر از میلیون‌ها گردشگر شهر دبی است. این هتل دسترسی آسانی به مرکز شهر و مراکز خرید دارد که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل به‌شمار می‌رود. رزرو هتل دبی به‌صورت آنلاین با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌شود.

هتل-های-گران-قیمت-دبی-1

موقعیت مکانی هتل جمیرا بیچ

هتل جمیرا با جاذبه‌های گردشگری نظیر پارک آبی وایلد وادی، برج العرب، ساحل عمومی جمیرا و بازار مدینه الجمیراکم‌تر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل نزدیک فرودگاه بین المللی دبی، فرودگاه اس بی پی کریک دبی و فرودگاه بین المللی المکتوم ساخته شده است. شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به محل اقامت خود بروید. یکی از دیگر هتل‌های پنج ستاره دبی هتل آوانی دبی است که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید.

امکانات هتل جمیرا بیچ

در هتل پنج ستاره جمیرا بیچ خدماتی نظیر رستوران، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، گاو صندوق استخر سرباز، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ و اینترنت وای فای رایگان وجود دارد. مسافران می‌توانند از این امکانات به‌صورت رایگان استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، زمین تنیس، تنیس روی میز، بادسواری، دوچرخه‌سواری، اسکواش، اسنورکلینگ، امکانات ورزش‌های آبی، پارک آبی، درخواست امکانات در اتاق، سرو صبحانه در اتاق، منوهای رژیمی (درصورت درخواست)، غذای کودک، بوفه ویژه کودکان، استقبال و بدرقه فرودگاهی، اجاره خودروترانسفر فرودگاهی، خدمات ترانسفر (با هزینه اضافه) و پارکینگ اشاره کرد.

بلیط مخصوص وسایل نقلیه عمومی، پارکینگ قابل دسترسی برای معلولان، روزنامه، چک‌این (ورود) و چک‌اوت (خروج) سریع، جعبه امانات، صرافی، میز تور، انبارنگهداری چمدان، دستگاه خود‌پردازدر محل، امکانات وخدمت رسانی, دربان هتل، باغ، تراس، اتاق بازی، تراس آفتاب‌گیر، امکانات ویژه برای معلولان، اتاق‌های مناسب خانواده، امکانات اتاق درجه یک، سوئیت مخصوص عروس و داماد، آسانسور، اتاق‌های عایق صدا، اتاق ضد حساسیت، تهویه مطبوع، اتاق ویژه سیگار، محل قابل دسترسی برای ویلچر، دستگیره کمکی در سرویس بهداشتی و… از دیگر امکانات هتل هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا