بهداشت و سلامت

آشنایی با بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران !

همواره تجربه و مهارت پزشکان در تشخیص درست و اعمال روش‌های درمانی، در درمان به موقع و موثر بیماری‌ها بسیار تاثیرگذار می‌باشد، لذا همه بیماران تمایل دارند که بیماری خود را نزد بهترین پزشکان مورد مداوا قرار دهند، در همین راستا در این بخش، آشنایی با بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران مورد بررسی قرار گرفته شده است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با ما همراه باشید.

متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران - مرکز نوروفیدبک مغز من

متخصصان مغز و اعصاب چه پزشکانی هستند؟

متخصصان مغز و اعصاب پزشکانی هستند که تخصص خود را پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی ( طی ۷ سال) و قبولی در آزمون تخصصی و تحصیل به مدت ۴ سال، کسب می‌کنند. این پزشکان طی تحصیل دوره ۴ ساله دوره تخصص، به عنوان دستیار متخصصان مغز و اعصاب آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.

متخصصان مغز و اعصاب کدام بیماری ها را درمان می کنند؟

متخصصان مغز و اعصاب طیف گسترده‌ای از بیماری‌های مرتبط با مغز، نخاع، ستون فقرات و اعصاب بدن که شامل موارد زیر می‌باشد را درمان می‌کنند:

●سکته‌های مغزی

● بیماری اختلالات تشنجی یا صرع

● مشکل اسپاسم یا همان گرفتگی عضلانی

● انواع آسیب نخاعی

● عفونت‌های سیستم‌های عصبی

●بیماری‌های مرتبط با اختلالات حرکتی(پارکینسون)

● بیماری فراموشی یا آلزایمر

● بیماری مرتبط به خواب

● بیماری از دست دادن قدرت تکلم

● بیماری‌های سلول‌های عصبی

● تومور‌های مغزی

● سردردهای عصبی و میگرنی

● اختلالات مرتبط به عروق مغزی

● انواع کمردرد و گردن درد

● بیماری‌های نخاعی و تومورهای نخاعی

● بیماری ام اس

چه زمانی باید به متخصصان مغز و اعصاب مراجعه کرد؟

مراجعه به متخصصان مغز و اعصاب می‌تواند به دو صورت؛ اورژانسی و غیر اورژانسی صورت پذیرد.

چنانچه فرد دچار علائمی نظیر؛ سکته مغزی، تشنج، ضربه شدید به سر، حملات میگرنی، کاهش هوشیاری، نابینایی ناگهانی و … شود، باید به صورت اورژانسی و سریع به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کند در غیر اینصورت فرد در وضعیت اورژانسی قرار ندارد و هر زمان که مایل باشد، می‌تواند به متخصص مغز و اعصاب جهت درمان مشکلات خود مراجعه کند.

در هنگام بروز اختلالاتی در تکلم، حافظه، حفظ تعادل، راه رفتن، اندام ها، سرگیجه شدید، سردردهای شدید و … باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرد.

چگونگی کنترل افکار توسط مغز

متخصصان مغز و اعصاب چگونه بیماری مغز و اعصاب را درمان می‌کنند؟

نورولوژیست‌ها یا متخصصان مغز و اعصاب جهت تشخیص و درمان مشکلات مغز و اعصاب از روش‌های غیرتهاجمی استفاده می‌کنند، بدین معنی که مجاز به جراحی نیستند زیرا تخصصی در این زمینه ندارد.

کار جراحی مغز و اعصاب بر عهده‌ی جراحان مغز و اعصاب می باشد که قادرند در صورت نیاز بیمار، انواع جراحی‌ها را بر روی مغز و اعصاب انجام دهند. در ادامه نیز لیست متخصصان مغز و اعصاب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران کدام اند؟

بیماری‌های مرتبط به مغز و اعصاب به دلیل حساسیت مغز و اعصاب در عملکرد بدن، از جمله بیماری‌هایی هستند که نیاز به مهارت و تجربه بالای پزشک معالج جهت درمان موثر و به موقع دارند. از این رو بیماران مبتلا به مشکلات مغز و اعصاب مایل هستند بیماری خود را نزد بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران مورد مداوا قرار دهند.

چنانچه به دنبال بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران هستید، به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه کنید. در این سایت لیستی از بهترین متخصصان مغز و اعصاب از سراسر کشور به کاربر ارائه می‌شود که با بررسی رزومه کاری و دیگر سوابق متخصصان مغز و اعصاب می‌تواند به دلخواه یک یا چند متخصص را جهت دریافت مشاوره آنلاین انتخاب نماید.

دریافت مشاوره آنلاین برای کاربران از بهترین متخصصان مغز و اعصاب از سراسر کشور خود سبب ایجاد احساس مثبت در بیمار نسبت به تشخیص صحیح و روند درمان موثر مشکلات مغز و اعصاب خواهد شد زیرا بیمار مطمئن است که به قدر کافی از نظرات پزشکان متخصص باتجربه و ماهر بهره مند شده است.

چگونه از خدمات بهترین متخصصان مغز و اعصاب ایران استفاده کنیم؟

در سایت معتبر و تخصصی پذیرش ۲۴، کاربر پس از بررسی متخصصان مختلف و با انتخاب یکی از آنها، از طریق پرداخت هزینه مشاوره می‌تواند به صورت تلفنی یا متنی با متخصص مورد نظر صحبت کند و مشاوره پزشکی دریافت کند.

همچنین امکان ارسال عکس و آزمایشات نیز برای متخصص نیز از طریق سایت پذیرش ۲۴ میسر می‌باشد، لذا بیمار با مستندات کامل می‌تواند یک مشاوره آنلاین را از پزشک خود دریافت کند.

در پذیرش ۲۴ کاربر می‌تواند نزدیک‌ترین زمان رزرو ممکن را جهت دریافت مشاوره آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز که متخصص انتخابی وی آنلاین است را انتخاب کرده و مشاوره دریافت کند.

امکان دریافت مشاوره از یک یا چندین پزشک در طول شبانه روز بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک و بدون داشتن دردسرهای رفت و آمد برای کاربر در سایت پذیرش ۲۴ به راحتی فراهم شده است.

کلینیک دکتر برهانی حقیقی

در صورت نیاز به ویزیت حضوری توسط پزشک، چه باید کرد؟

اگر چه در بسیاری از موارد، پس از دریافت مشاوره آنلاین نیازی به مراجعه حضوری به مطب پزشکان متخصص نخواهد بود، اما چنانچه کاربر پس از دریافت مشاوره از پزشک خود( از طریق سایت پذیرش ۲۴) با تشخیص پزشک به ویزیت حضوری نیاز داشته باشد، می‌تواند از طریق رزرو آنلاین یا آدرس و شماره‌های تماس درج شده در سوابق پزشک خود می‌تواند با دریافت نوبت به مطب پزشک مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا