مد و لباس

شیک ترین و زیباترین مدل ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه ۲۰۱۸

ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت .با نزدیک شده به فصل زمستان نیاز به پوشیدن لباس های گرم احساس می شود.
لباس هایی که در عین سالم نگه داشتن ما از سرمای سوزان زمستان از زیبایی و ترکیب رنگ جذاب و هماهنگی نیز برخوردار باشند. به این منظور همه ساله شرکت های بزرگ تولید کننده ی لباس زنانه مدل های مختلفی از ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه را ارائه می کنند. در این مقاله به بررسی برخی از این شیک ترین و زیباترین این ست ها که از محبوبیت بیشتری برخوردارند خواهیم پرداخت.

 

شیک ترین مدل ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه

شیک ترین ست های زمستانی زنانهشیک ترین ست های زمستانی زنانه 

آنچه به عنوان اولین مدل از ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه می بینید ترکیبی زیبا از یک بلوز به رنگ قهوه ای روشن که با کیف و کفش قهوه ای تیره ترکیبی شیک را رقم زده اند به گونه ای که در کنار شلوار جین آبی یک ست فوق العاده را رقم می زنند.  علاوه بر این وجود زیور آلات در رنگ های متناسب با ست لباس ها جذابیت خاصی به این نوع از ست های لباس زمستانی زنانه داده است.

 

ست لباس اسپرت پسرانه

انواع ست مدل لباس زمستانی زنانه و دخترانه شیک

در ادامه معرفی ست های لباس زمستانی زنانه به معرفی ست زیبای عکس بالا خواهیم پرداخت. همانطور که مشاهده می کنید این ست ترکیبی زیبا از یک بلوز با طرحی با الهام از طبیعت و حس زیبای زمستان و گرمای حاصل از پوست زیبای حیوانات است. زیبایی این ترکیب را چکمه های ساده و شیک آن تکمیل می کند که در کنار کیف قهوه ای رنگ با قفل چرخان و دوخت های بزگ حس زیبایی را منتقل می کند. استفاده از زیور آلاتی مانند ساعت با پس زمینه قهوه ای و انگشتر هایی با نگین هم رنگ ست لباس بر زیبایی هر چه بیشتر این مدل افزوده است.

 

 

زیباترین مدل ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه

ست لباس های زمستانی دخترانه شیک با رنگ های روشنست لباس های زمستانی دخترانه شیک با رنگ های روشن

 

هر چه قدر بتوانیم در ست های لباس زمستانی زنانه به ترکیبی واحد از رنگ ها و طرح ها دست پیدا کنیم مدل زیبایی را رقم خواهیم زد. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح این ست سعی بر آن داشته است تا اجزایی تزئینی دارای ترکیبی واحد از طرح باشد و در کنار این دو جز اصلی ست که عبارتند از  پالتو و دامن از دو رنگ  اصلی ست یعنی قهوه ای روشن و سیاه بهره می برند. درست است در نگاه اول تشخیص این ترکیب بسیار زیبا چندان آشکار نیست اما با کمی دقت در طرح و رنگ اجزای مختلف این ست می توانیم به نکات جالب در طرح و رنگ بندی آن برسیم.

 

لباس اسپرت شیکتازه ترین ست های زمستانه لباس زنانه

 

توجه به سلیقه های مختلف در طراحی انواع مدل ست های لباس زمستانی زنانه باعث شده است که ست هایی با سبک و طرح ساده ای ارائه شود که در عین هماهنگی در طرح و رنگ  از سادگی و زیبایی خاصی برخوردارند. ستی که با ترکیب اجزایی با رنگ های مشخص در کنار هم قرار گرفته است ضمن ایجاد طرحی ساده و دلنواز، زیبایی خاصی را در خود دارد. از جمله ی این زیبایی می توان به نوع رنگ بندی اجزای ست با توجه به مکان قرار گیری آنها در کنار هم اشاره کرد برای مثال استفاده از رنگ سیاره برای چکمه ها در کنار سیاهی دامن حس یک نواختی و سادگی خاصی را به این نوع از ست می دهد.

 

 

جذاب ترین مدل ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه 

 

مدل های جدید ست لباس زمستانی 2017مدل های جدید ست لباس زمستانی۲۰۱۷

 

گاهی اوقات انتظار ترکیب واحد در طرح و رنگ  در برخی از ست ها نشان داده نمی شود و برخی از اجزای ست از رنگ  مجزا بهره می برد. اما می توان گفت در این نوع از ست های لباس زمستانه ی زنانه نیز یک نوع ترکیب رنگ و طرح منظمی وجود دارد. برای مثال همانگونه که در تصویر بالا می بینید، بلوز و شلوار این ست از رنگی غیر از رنگ  سایر اجزای ست بهره می برند اما این موضوع از زیبایی نهایی مدل نکاسته است زیرا دور رنگ همواره دو رنگ  سیاه و سفید در کنار همدیگر حسی زیبا را به بیننده القاء می کنند. در این ست علاوه بر این موضوع از ترکیب منظم رنگی در سایر اجزاء به کار رفته است که بر جذابیت هرچه بیشتر  ست می افزاید.

 

ست لباس دخترانه شیک

مدل ست لباس مجلسی زمستانه

گاهی اوقات در ترکیب ست های لباس زمستانه زنانه  طراحان علاوه بر اینکه سعی می کنند به زیبایی و ترکیب جذابی از زنگ  و طرح دست پیدا نمایند به مکان استفاده لباس نیز توجه دارند. برای نمونه در این نوع ست شاهد مدل ست لباس مجلسی زنانه زمستانه هستیم که در عین سادگی از طرح و رنگ  متین و زیبایی برخوردار است.

 

شیک ترین و زیباترین مدل ست های لباس زمستانی زنانه و دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا