آموزش آشپزی

طرز تهیه اسنک خونگی خوشمزه

اسنک خانگی خوشمزه

اسنک یک غذای فوری و خوشمزه هستش که معمولا کودکان و نوجوانان بسیار دوستش دارند و اگر فرزند شما غذا نمی خوره با درست کردن این اسنک اونو هیجان زده کنیداسنک ها با مواد اولیه متفاوتی درست میشن ما در اینجا ۳ مدل اسنک را براتون قرار میدیم درست کنید و از خوردنش کنار خانواده لذت ببرید می تونید طرز تهیه اسنک کدو حلوایی خوشمزه را هم بخونید و درست کنید اونم عالیه

 طرز تهیه اسنک در توستر

طرز تهیه اسنک در توستر

طرز تهیه اسنک خونگی:

یک عدد پیاز متوسط ریز خورد شده رو در مقدار کمی روغن تفت دادم تا نرم بشه و کمی تغییر رنگ بده

و بعد گوشت ( ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم ) رو اضافه کردم و خوب تفت دادم فلفل دلمه ای نگینی خورد شده ۱ عدد متوسط رو هم اضافه کردم و نمک و فلفل و اویشن و کمی جعفری خورد شده را به مخلوط اضافه کردم .

۳۰۰ گرم قارچ نگینی شده و در ظرفی جدا با کمی ابلیمو در روغن تفت دادم و به مخلوط گوشتی اضافه کردم و با حرارت ملایم خوب مخلوط کردم اگه دوست داشتین میتونید ۱ ق رب گوجه هم بزنید و شعله رو خاموش کردم نان های مینی همبرگر را باز کردم خمیر داخلش رو جدا کردم و با مواد گوشتی آنها را پر کردم و پنیر پیتزا رنده شده روی مواد گذاشتم و نان ها را چند دقیقه در ساندویچ ساز قرار دادم .

می تونید بجای نون همبرگر از نان تست استفاده کنید

 

طرز تهیه اسنک مرغ و کنجد :

اسنک سوسیس

طرز تهیه اسنک بیرونی

نصف سینه مرغ رو با یک عدد پیاز چهار قاچ و یک تکه زنجبیل ویک تکه دارچین وچند برگ بو وکمی نمک میزاریم آب پز بشه پس ریش ریش کرده
یک عدد پیاز رو خرد کرده وبا کمی روغن تفت داده نصف فلفل دلمه ای ومقداری جعفری هم خرد کرده وباهاش تفت میدهیم سینه مرغ ،زردچوبه وفلفل ونمک وکمی آویشن وکمی نمک اضافه کرده وباهاش تفت میدهیم یک قاشق سس کچاپ زده وخوب مخلوط میکنیم
اسنک ساز رو روشن کرده
روی نان تست سس میمالیم
پنیر پیتزا مواد گوشتی و پنیر دوباره نون تست
یک عدد سفیده تخم مرغ رو میزنیم تا از لختی دربیاد با برس روی نان با برس میمالیم و کنجد میپاشیم سفیده برای این میزنیم تا کنجد بچسپه به نان

در اسنک ساز رو میبنیدیم به مدت ۱۵ تا بیست دقیقه اسنک که آماده شد بوسیله کارد از وسط نصف کنید وبا سس نوش جان کنید
استوری رو چک کنید اسنک بدون تابه ای میزارم واسه عزیزانی که دستگاه ندارن
مال من کمی برشته شد شما زودتر بردارید

یه سالاد خوشمزه کلم هم درسست کنید و کنارش بخورید عالیه

طرز تهیه اسنک گوشت و قارچ :

اسنک خونگی

اسنک گوشت

کلا مواد اسنک دل به خواهی هستش هر چی دوست داشته باشین میتونین توش بریزین . من چون همسرجان به این نحو دوست دارند درست می کنم به این شکل . یه فینگر فود خوشمزه و عالی و مخصوصا برای بچه ها بسیار عالی هستش .

مواد لازم برای اسنک خونگی

با مواد زیر حدودا ۱۶ اسنک میشه .

گوشت چرخ کرده ۱۵۰ گرم
پیاز ۱ عدد
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۶ عدد
پنیر پیتزا رنده شده یا ورقه ای به میزان لازم
نان تست ۱ بسته
نمک و فلفل و زردچوبه و آویشن و رب به میزان لازم.
.

طرز تهیه اسنک گوشت و قارچ:

پیاز و فلفل دلمه رو نگینی خرد کردم و قارچ رو ورقه ای خرد کردم و پیاز و قارچ و گوشت رو جدا تفت دادم و با هم و به اضافه فلفل دلمه مخلوط کردم ، نمک و زردچوبه و رب هم ریختم .
دستگاه ساندویچ ساز رو روشن کردم . دستگاه رو با کمی کره چرب کردم . نون تست ها رو چیدم (من دور نون تست ها رو با چاقو بریدم ) ، روی نون تست کمی سس گوجه ریختم و روش مایه گوشتی و روی اون پنیر پیتزا و روش نون تست گذاشتم . به همین ترتیب بقیه رو چیدم .

در دستگاه رو بستم . خود دستگاه وقتی بپزه مشخص میشه ، حدودا ۷ دقیقه تایم پخت هستش . بعد از پخت در دستگاه رو باز کردم و اسنک ها رو برداشتم .
دوستان گلم دستگاه ساندویچ ساز بنده نیو لایف هستش برای جهیزیه ام هست و ۷ سال پیش گرفته شده و قیمتش یادم نمونده و اینکه صفحه هاش جدا میشن و به راحتی می تونم بشورم و دوباره نصب کنم .

طرز تهیه ۳ مدل اسنک خونگی خوشمزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا