ازدواج و زناشویی

علاقه در نامزدی | راهکارهایی برای ایجاد عشق بیشتر در نامزدی

علاقه در نامزدی : چگونه در دوران نامزدی عشق بیشتری ایجاد کنیم ؟ راهکارهایی برای علاقه بیشتر به نامزد چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره ازدواج و زناشویی ، راهکارهایی برای علاقه بیشتر در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

دعای افزایش عشق

دعای افزایش محبت شوهر ، علاقه در نامزدی

 

 

با این راهکارها نامزدتان را شیفته خود کنید

دوران نامزدی معمولا با فراز و نشیب هایی همراه است اما با رعایت نکته هایی می‌توان این دوران حساس را با تفاهم و عشق به دوران ازدواج پیوند زد.

 

کارشناسان علوم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند ائم از زن و مرد توصیه می‌کنند در جلسات خواستگاری و مهمانی سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند.

 

گفتنی است، بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می گیرند و ازدواج های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند.

 

تحقیقات محققان دانشگاه زوریخ نشان داده است بازیگوشی و شوخ طبعی هم از جانب زن و هم از جانب شوهر می‌تواند باعث دوام زندگی مشترک شود.

 

کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی ۳۲۷ نامزد زن و مرد از کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش و بر اساس بررسی‌ ۱۶ ویژگی مختلف رفتاری بدست آورده‌اند.

 

علاقه به تفریحات سالم، روحیه شاد، بازیگوشی، طنز پردازی، خلاقیت و سرگرم کنندگی از مهمترین ویژگی‌ها برای بدست آوردن محبت نامزد و ترغیب جوانان به ازدواج های موفق و بدنیا آوردن فرزندان شاد و سالم در آینده است.

 

راهکار طلایی افزایش علاقه بین نامزدها

خانواده های زیادی از هم پاشیده میشوند و رابطه های زیادی بین پسرها و دختران ایرانی از بین میرود تنها به دلیل یک مورد ساده ! خیلی ها فکر میکنند با محبت زیاد میتوانند همیشه دوست داشتنی باقی بمانند ، در حالی که روابط دختر و پسر قبل و بعد از ازدواج با یک برداشت غلط از محبت کردن به سادگی از بین میرود.

 

تجربه نشان داده است محبت کردن و خوب بودن بیش از اندازه و همیشگی نه تنها باعث افزایش علاقه طرف مقابل نمیشود ، بلکه برعکس باعث بروز حس بی تفاوتی و بی ارزشی نیز میگردد. به یاد داشته باشید برای جذب کردن یک دختر یا پسر باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است.

 

 

محبت مرد به زن

محبت کردن به مردان

 

 

اما زیاد بودن یک احساس درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان میکند.وقتی احساسات گرم و سرد را به تناسب داشته باشید، یک ترن هوایی احساسی می سازید که همه چیز رابرای فرد مقابلتان جالب و جذاب می کند.

 

دختر های حرفه ای خودشان همیشه همین کار را می کنند. یک روز آنقدر خوب رفتار می کنند که خودشان را به شما علاقه مند نشان می دهند که بهترین احساس را عایدتان می کند، یک روز هم نادیده تان می گیرند و باعث می شود حس بدی پیدا کنید. این کار را پسرها نیز میتوانند بکنند. این ایجاد تغییر بین احساسات خوب و بد باعث می شود طرفشان به آنها جذب شود. مردها هم می توانند همین کار را بکنند.

 

راهکار طلایی افزایش علاقه بین نامزدها

پس به یاد داشته باشید ، برای اینکه نامزد خود را هر روز بیشتر عاشق خود کنید ، نباید بیش از اندازه و هر روزه محبت کنید ، گهگاه (البته به میزان کنترل شده ای) باید او را برنجانید و سپس از دل وی در بیاورید ، ایمان داشته باشید به مانند فرشته ها خوب مطلق بودن باعث نابودی رابطه تان خواهد شد. پس انسان باشید!

 

ضمنا به این موارد هم توجه کنید :

خوب لباس بپوشید ، خوشبو باشید ، کارهای غیرمنتظره انجام دهید ، ماجراجو باشید ، استفاده از جنسیتتان : برای آقایان یعنی قوی باشید، شجاع باشید، کمی خشن باشید و بگذارید که انرژی مردانه از شما منعکس شود و برای خانمها بالعکس ،

 

البته نه بدین معنی که ترسو باشید ، شاید برای یک پسر دوست داشتنی باشد که همسرش از یک سوسک بترسد ولی مسلما ترجیح میدهد در مقابل مشکلات زندگی محکم بوده و او را یاری کند.

 

 

راههای جذب مرد

راه های جذب عشق

 

علاقه در نامزدی | راهکارهایی برای ایجاد عشق بیشتر در نامزدی

 

منبع:باشگاه خبرنگاران / دلگرم / بیتوته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا