عکس پروفایل

عکس پروفایل ماه تولد شهریور | عکس نوشته های متولدین شهریور

عکس پروفایل ماه تولد شهریور : اگر متولد شهریور هستید و به دنبال عکس پروفایلی مناسب با ماه تولد خودتان هستید، در این مطلب برای شما زیباترین عکس پروفایل ها را آماده کرده ایم.

خصوصیات کلی متولدین شهریور ماه 

می تواند چنان تودار باشد که به نظر برسد که از برخورد با دیگران منع شده ولی آنگاه که به عشق واقعی خود دست پیدا کند ، دیگر این ویژگی او را نخواهید دید . برای چنین انسان فداکار و مهربان ، تحمل سختی بسیار با ارزش است . او به آسانی در عشق گول نمی خورد چون می داند در پی چیست . متولدین این ماه عموماً حسّاس ، باهوش ، شاد و سرحال ، دقیق ، وظیفه‌شناس ،خوش‌هیکل و خوش‌تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود‌جو ، خجول ، بدپیله ، واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه‌دار ، کمال‌گر ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی، پرانرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه‌روی ، کمک‌رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام‌نشدنی ، بی‌ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حی ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی‌خورد ، فرشته‌خو ، خیلی درس‌خوان ، چابک ، خیال‌پرداز ، دارای ذائقه‌ی قوی ، با انضباط و مستقل ، کاردان و لایق ، نکته‌سنج ، خود‌کفا ، پرتوقّع ، اهل همدردی ، زودرنج ، قاطع ، دوراندیش ، خرده‌‌گیر و خورده‌بین .

خصوصیات مردان متولد شهریور 

تش عشق این مرد بسیار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است . مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم . بر انگیختن احساساتش کار دشواری است . او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند . به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد .

خصوصیات زنان متولد شهریور 

بسیار احساساتی ، بی‌ریا و تزویر ، خوش‌قلب ، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده ، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید . در هیچ کاری زیاده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند . در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد .

 

شهریوری ام

پروفایل شهریور ماهی , عکس پروفایل ماه تولد شهریور

متن شهریور

متن درباره ماه شهریور

 

خصوصیات متولدین شهریور مرد

عکس نوشته های متولدین شهریور

شهریوری ها

پروفایل شهریوری ها

من شهریوری ام

عکس تولد شهریور

عکس نوشته های متولدین شهریور

دانلود عکس ماه شهریور

عکس نوشته های شهریور

عکس پروفایل شهریور

پروفایل شهریور ماهی

عکس کیک تولد شهریوری ها

شهریوری که باشی

عکس شهریوریا

من شهریوری ام

عکس شهریوری ام

شهریوری یعنی

شعر در وصف ماه شهریور

عکس شهریوری ام

متن در مورد شهریور

شعر شهریوری

جمله درباره شهریور

من متولد شهریورم

شعر در مورد شهریور ماه

عکس دختر شهریوری

متن شهریور

شهریوری یعنی

شعر برای متولدین شهریور

طالع شهریوری

شعر دختر شهریور

پروفایل شهریوری ها

عکس دختر شهریوری

وقتی یه شهریوری عاشق میشه

عکس پروفایل تولد شهریوری

شهریوری که باشی

عکس پروفایل شهریوری

عکس پروفایل ماه تولد شهریور | عکس نوشته های متولدین شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا