عکس پروفایل

عکس پروفایل برای متولدین فروردین ماه | عکس پروفایل فروردینیا

عکس نوشته های جذاب و زیبا مخصوص متولدین فروردین ماه

فروردینی یعنی

عکس پروفایل برای متولدین فروردین

دختر فروردینی که باشی

عکس پروفایل فروردین

من یک دختر فروردینی ام

عکس پروفایل فروردین ماهی

عکس فروردینی

پروفایل فروردینی ها

متن فروردینی

فروردین یعنی

عکس نوشته فروردینی ام

متن فروردینی

دختر فروردینی که باشی

دختر فروردینی که باشی

وقتی عشقت یه فروردینی باشه

عکس نوشته فروردین

دختر فروردینی که باشی

پروفایل فروردینی جدید

عکس فروردینی ام

پروفایل فروردین ماه

عکس نوشته فروردینی ام

عکس دختر فروردینی

عکس دختر فروردینی

عکس نوشته دختر فروردینی

من یک دختر فروردینی ام

عکس نوشته فروردینی ام

عکس پروفایل فروردین

عکس فروردینی ام

عکس نوشته دختر فروردینی

عکس ماه تولد فروردین

عکس دختر فروردینی

متن فروردینی

دختر فروردینی

دختر فروردینی که باشی

خصوصیات فروردینی

عکس پروفایل فروردینیا

من یه فروردینی ام

عکس برای پروفایل ماه فروردین

عکس نوشته فروردین

خصوصیات متولدین فروردین:

اگر روزی به شخصی برخورد کردید که با قیافه ای بسیار دوستانه ولی محکم و مطمئن و لبخندی سریع دستش را بطرف شما آورد و دست شما را محکم فشرد و بخصوص اگر در مصاحبت او مشاهده فرمودید که ایشان با خوش قلبی و معصومیت تمام،اصلا توجهی به گفته شما ندارد و فقط فکر و نظریه خودش برایش مطرح است، انگار که از قبل برای هرچه می خواهد بگوید طرح و برنامه ریزی کرده و نتیجه کاملا برایش روشن و غیرقابل تغییر است،اطمینان داشته باشید که یک متولد فروردین شما را” انتخاب! “کرده است.

او با زیرکی تمام افراد را برمیگزیند و برطبق افکار و ایده های خاص خودش روی آنها کار میکند سعی میکند مسیر فکری افراد را تغییر دهد و آنها را مطابق میل خودش ببار آورد.و در کل او کمی بی منطق و خودبین است و به خودش بیش از دیگران اهمیت میدهد.به این معنی که آنها عقیده دارند هرچه می گویند و هر چه می اندیشتد حق است ،یعنی حق همیشه بجانب آنهاست.بنابراین دلیلی ندارد که دیگران اظهار عقیده کنند.شما هم اگر دوست دارید نزدیک او زندگی کنید بهترین کار این است که خود را فراموش کرده و فقط ایشان را ببینید.

اگر بخواهیم متولدین این ماه را در یک جمله تعریف کنیم،باید بگوییم که او یک کودک بی پروا است که با اهدافی بالا و با اعتقاد به معجزه ی فردا،به سوی آینده میشتابد و البته اگر مانعی در سر راهش باشد،ابتدا با جنگ و عصبانیت با آن برخورد می کند تا به هدف خود برسد.

او از کیفیت های مثبت بسیاری برخوردار است.در چشمانش حتی هنگام عمل خلاف معصومیتی وجود دارد که دل شما را به لرزه می آورد.این معصومیت همواره با یک حالت تعجب و تحیرهمراه است که صرفا به خاطر دیدن مطالب عجیب این دنیاست،مثل صادق نبودن و دروغ گفتن افرادی که با آنها برخورد میکند.

متولد این ماه به اندازه کافی کنجکاو است و هرگز نباید چیزی را از او پنهان کرد.خودش هم رک و راست است .به خوب و بد بودن عقایدش اهمییتی نمیدهد.مهم این است که به چیزی اعتقاد داشته باشد آنوقت چنان از آن دفاع میکند که برق از سر نازنین شما می پرد!اصولا یک راه تشخیص متولدین این ماه نیز همین است.او ایده هایی را در سر میپروراند و نسبت به آنها بدون توجه به عقاید دیگران،چنان وفادار است و چنان حق به جانب به دفاع می پردازد که شما را بسیار متعجب خواهد کرد.

او بسیار جسور و نترس است و هرگاه که به زمین بیفتد با قوای بیشتری از جا برمی خیزد تا دوباره شروع کند و اگر شکی در طول راه به دلش راه پیدا کرد با دیدن یک لبخند مهربان برطرف میشود و او باز مثل همیشه مصمم و معصوم راهش را ادامه می دهد.

رفتار او آزاد و بی تکلف است.بطور معمول به کارهای دلخواهش مشغول است ولی چنانچه بکاری اجباری اشتغال یابد روحیه ای افسرده و کسل خواهد داشت.

عکس پروفایل برای متولدین فروردین ماه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا