فناوری

تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام | آموزش تلگرام

آخرین بازدید از پروفایل زمانی است که شما برای آخرین بار آنلاین بوده اید و یا به کسی پیام فرستاده باشید. تلگرام زمان آخرین بازدید شما را در پروفایل شما ثبت میکند و به دیگر کاربران نمایش میدهد. حال شاید شما بخواهید، زمان آخرین آنلاین بودنتان را مخفی کنید و یا از نمایش آن به دسته ای از کاربران جلوگیری کنید.

تلگرام این امکان را فراهم کرده است که به راحتی تعیین کنید آخرین بازدید شما برای چه کسانی نمایش داده شود، در این نوشته به معرفی و آموزش بخش نمایش آخرین زمان بازدید از پروفایل تلگرام میپردازیم.

تنضیمات Last Seenتغییر آخرین بازدید تلگرام

 

ابتدا از منوی اصلی تلگرام به Settings رفته و سپس روی قسمت Privacy and Security بزنید.

 

نمایش آخرین بازدید در تلگرام

تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام

در پنجره بعدی از بخش Privacy گزینه دوم Last Seen را انتخاب کنید.

 

ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در تلگرام

تغییر ساعت بازدید تلگرام

در پنجره بعدی چند گزینه آمده است که به شما این امکان را میدهد که تعیین کنید زمان آخرین بازدید شما برای چه دسته از کاربران نمایش داده شود، در ادامه به بررسی و توضیح آنها میپردازیم.

 

عدم نمایش آخرین زمان آنلاین در تلگرام

چگونه ساعت تلگرام را تغییر دهیم

سطر اول نمایش آخرین بازدید که Everybody است تعیین میکند که زمان آخرین بازدید شما به همه کاربران نمایش داده شود. با تنظیم آخرین بازدید شما روی این گزینه زمان دقیق آخرین بازدید شما از پروفایل به کاربر نمایش داده میشود.

 

سطر دوم که با My Contacts نمایش داده شده است، تعیین میکند که زمان آخرین بازدید شما از پروفایلتان، فقط به کسانی که شماره شما را ذخیره کرده اند و به اصطلاح مخاطبین شما نمایش داده شود. با تنظیم آخرین بازدید روی این گزینه، فقط مخاطبین شما میتوانند زمان دقیق آخرین بازدید شما را مشاهده کنند و همچنین شما نیز فقط میتوانید زمان آخرین بازدید مخاطبین خود را فقط مشاهده کنید.

برای کسانی که شماره آنها را ذخیره نکرده باشید، Last Seen Recently نمایش داده میشود.

 

سطر سوم، Nobody به معنای هیچ کس است. اگر زمان آخرین بازدید خود را روی گزینه سوم تنظیم کنید، دیگر زمان آخرین بازدید شما به هیچ کاربری نمایش داده نمیشود و با پیام Last Seen Recently مواجه میشوند.

همچنین اگر این گزینه را انتخاب کنید، شما نیز دیگر نمیتوانید زمان آخرین بازدید دیگر کاربران را مشاهده کنید.

 

تعیین استثنا در نمایش آخرین زمان بازدید

موقع تنظیم آخرین زمان بازدید روی Everybody در پایین صفحه گزینه Never share with را مشاهده میکنید که تعیین میکند که زمان آخرین بازدید شما هیچوقت برای کاربرانی که شما به این لیست افزوده اید، نمایش داده نشود.

همچنین موقع تنظیم حالت آخرین بازدید روی My Contacts در پایین صفحه دو گزینه نمایش داده میشود.

  • گزینه اول Always Share with است که تعیین میکند زمان آخرین بازدید شما همیشه به کاربرانی که در این لیست هستند، نمایش داده شود.
  • گزینه دوم Never share with میباشد که تعیین میکند، هیچوقت زمان آخرین بازدید شما به کاربرانی که به این لیست اضافه میکنید، نمایش داده نشود.

در حالت نمایش ندادن آخرین بازدید به هیچکس، در پایین صفحه گزینه Always Share with نمایان میشود، که تعیین میکند زمان آخرین بازدید شما همیشه به کاربرانی که در این لیست هستند، نمایش داده شود.

 

معنی پیام های آخرین بازدید از پروفایل چیست؟

  • Last Seen Recently به معنای ” آخرین بازدید اخیرا ” است.
  • Last Seen within a week به معنای ” آخرین بازدید حدود یک هفته پیش ” است، اگر شما زمان آخرین بازدید خود را محدود کنید، پس از ۳ – ۷ روز این پیام نمایش داده میشود.
  • Last Seen within a month به معنای ” آخرین بازدید حدود یک ماه پیش ” است، اگر شما نمایش زمان آخرین بازدید خود را محدود کنید، پس از ۸ – ۳۰ روز این پیام نمایش داده میشود.
  • Last seen a long time ago به معنای ” آخرین بازدید خیلی وقت پیش ” است، این گزینه در چند حالت نمایش داده میشود؛
  1. حالت اول وقتی است که کاربر دلت اکانت کرده باشد، نام پروفایل کاربر به Deleted Account نیز تغییر میکند.
  2. حالت دوم وقتی است که شما توسط کاربر بلاک شده باشید، در این صورت عکس پروفایل به شما نمیش داده نمیشود و نمیتوانید برایش پیام بفرستید.
  3. حالت سوم وقتی است که کاربر نمایش آخرین بازدید از پروفایل را محدود کرده باشد، پس از گذر ۳۰ روز این پیام نمایش داده میشود.

 

موفق باشید.

تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام | آموزش تلگرام

منبع: اختصاصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا