فناوری

جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

تلگرام یک نرم افزار پیام رسان آندروید و تحت وب میباشد که جز محبوب ترین برنامه های پیام رسان در میان کاربران ایرانی بشمار می آید تا جایی که میشه گفت هر ایرانی یک حساب کاربری در تلگرام دارد.

قبلا دلایل مسدود شدن حساب تلگرام را شرح دادیم و به معرفی ربات چک کننده ریپورت تلگرام پرداختیم. در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از ریپورت شدن حساب خود در تلگرام جلوگیری کنید و با یک ترفند عالی کارمان را به اتمام میرسانیم.

همانطور که قبلا شرح دادیم شما وقتی ریپورت میشوید که کاربران پیام های شما را ناخواسته بدانند و یا اینکه آنها را به گروه و کانال هایی دعوت کرده باشید که آنرا اسپم بدانند، پس به راحتی و با فشار دادن دکمه Report spam اکانت شما ریپورت میشود.

 

خلاص شدن از ریپورت تلگرام

جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

چگونه از ریپورت شدن حساب تلگرام جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از مسدود شدن حساب تا حدِ امکان شما باید به کسانی که شماره شما را ذخیره کرده اند پیام بفرستید و از اضافه کردن کاربران به کانال ها و گروه هایی که باب میلشان نیست، جلوگیری کنید.

به ظاهر این کار دشوار می آید، چون اکثرا افراد دوست دارند به هر کسی که دلشان میخواهد پیام بفرستند و آزادی داشته باشند. اما قسمت دشوار اینجاست که شما ریپورت میشوید و موقع ارسال پیام، پیام شما با یک اخطار قرمز رو به رو میشود.

اگر میخواهید بدون اینکه ریپورت شوید به دیگران پیام بفرستید، لطفا ترفند پایین را با دقت بخوانید.

 

ترفند جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

این ترفند بسیار راحت و قابل انجام برای هرکسی است و در اکثر مواقع موفق عمل میکند. وقتی شما اولین پیام را به کسی بفرستید، گزینه گزارش اسپم نمایش داده میشود.

حال شما باید تلگرام را گول بزنید، به طوری که از نظر تلگرام شما آغازکننده مکالمه نباشید و دیگر گزینه گزارش را به کاربران نمایش ندهد. برای اینکار شما به PV شخص موردنظر رفته و یک پیام ارسال میکنید، سپس تاریخچه چت و pv طرف مقابل را حذف کنید و بعد کاربر به پیام شما پاسخ میدهد و درحین ناباوری این بار گزینه Report Spam برای شما نمایش داده میشود.

حتی شاید تعجب کنید که بدانید به احتمال بسیار کمی شما با این شیوه ریپورت شده اید.

 

بطور خلاصه برای جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام؛

  • به کسانی که شماره شما را ذخیره کرده اند، پیام بفرستید.
  • موقع ارسال پیام به کسی که شماره شما را ندارد، صفحه چت را پاک کنید.
  • برای مدت زمان طولانی روی حالت Last Seen Recently نباشید.
  • پیام های تکراری حاوی لینک ارسال نکنید.
  • از اضافه کردن کاربران به گروه ها و کانال ها خودداری کنید.
  • بصورت مداوم نسبت به تغییر عکس پروفایل خود اقدام کنید.

 

بیشتر بدانید

وقتی که برای اولین بار حساب شما توسط تلگرام محدود میشود این محدودیت برای بازه زمانی ۴ – ۷ روز میباشد، در طول این مدت سعی کنید به صفحه چت کاربرانی که شماره شما را ندارند، نروید. اگر از این کار جلوگیری کنید پس از مدت زمان ذکر شده حساب شما رفع ریپورت میشود اما اگر به این کار ادامه دهید، حساب شما با محدودیت بلند مدت تری روبرو میشود.

اگر قصد تبلیغات دارید و ناچار هستید که به Pv همه افراد بروید، بهتر است که یک حساب با شماره مجازی بسازید تا اینکه با شماره اصلی خودتان به این کار بپردازید.

همچنین بهتر است که بجای استفاده از صفحه چت عادی تلگرام، از این به بعد بیشتر از گزینه چت محرمانه یا همان سکرت چت استفاده کنید.

جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

موفق باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا