گالری عکس

هتل بزرگ‌ شیراز آشنایی با ویژگی های این هتل پنج ستاره

آلت: نمای محوطه هتل بزرگ‌ شیراز

شیراز شهر بزرگانی مانند سعدی و حافظ بوده که آوازه آن‌ها حتی فراتر از مرزهای ایران هم رفته است. شهری پر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی که نمونه آن‌ها دروازه قرآن است. سفر به شیراز یکی از خاطره‌انگیزترین و رویایی‌ترین سفرهای هر گردشگری خواهد بود؛ چراکه دارای آب و هوای فوق‌العاده‌ای است. همان‌طور که اشاره کردیم این شهر پر از جاذبه‌های گردشگری زیبا بوده و ازجمله آن‌ها می‌توان حافظیه، باغ ارم، باغ جهان نما، مقبره خواجوی کرمانی، باغ عفیف آباد، خانه زینت الملوک، باغ نارنجستان قوام و غیره را نام برد. در همین گوشه و کنارها بد نیست بدانید که شهر شیراز به گردشگران و میهمانانش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و در همین راستا بهترین اقامتگاه‌ها را در سطح شهر بنا نموده است. یکی از معروف‌ترین هتل‌ های شهر هتل بزرگ شیراز است که در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد؛ ازاین‌رو آشنایی با هتل بزرگ‌ شیراز برای اکثر افراد جالب توجه است.

نوشته های مشابه

درباره هتل بزرگ شیراز

آلت: هتل بزرگ‌ شیراز؛ موقعیت قرارگیری

در سال ۱۳۹۲ پروژه‌ای به بهره‌برداری رسید که امروزه تبدیل به یکی از معروف‌ترین هتل‌ های شیراز شده است؛ هتلی با معماری خیره‌کننده و شگفت‌انگیز و نورپردازی بسیار زیبا! هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز سرویس‌ها و خدمات فراوانی داشته و محیطی آرام و دلنشین برای مسافران ایرانی و خارجی فراهم آورده است. این هتل جذاب در دسته بهترین هتل‌ های این شهر قرار دارد؛ چراکه امکانات و خدماتش فراتر از تصور مسافران است. از ویژگی‌های خاص هتل بزرگ‌ شیراز دسترسی ساده به اماکن تاریخی شهر همچون حافظیه، آرامگاه سعدی، تخت جمشید بوده و از همه مهم‌تر دسترسی آسان و راحتی به فرودگاه دارد.

از همه این‌ها که بگذریم باید بدانید که هتل بزرگ در نزدیکی دروازه قرآن و باغ‌های شیراز قرار داشته و موقعیت مکانی آن آب و هوایی دلپذیر را به ارمغان آورده است. این هتل در کنار رشته کوه‌های شیراز بنا گردیده و به همین دلیل چشم‌اندازی فوق‌العاده دارد. از طرفی باید بدانید هتل بزرگ‌ طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شده و زیربنای آن چیزی حدود ۴۰ هزار مترمربع است. ساختمان هتل بزرگ شیراز ۱۴ طبقه بوده و دارای ۱۵۸ اتاق درجه یک است. معماری هتل بزرگ شبیه به یک کشتی بوده که از دور هم قابل تشخیص است. به طور خلاصه هر آنچه در این هتل پنج ستاره می‌بینید لوکس و مدرن بوده و برای ساخت آن‌ها از بهترین معماران و طراحان کمک گرفته شده است.

هزینه اقامت در هتل بزرگ شیراز

آلت: راهروهای هتل بزرگ‌ در شیراز

همان‌طور که اشاره کردیم هتل بزرگ دارای ۱۵۸ واحد اقامتی است. با این حال انتخاب کمی برایتان سخت می‌شود؛ چون تنوع اتاق‌ها بالا است. اما توجه داشته باشید که هزینه اقامت در هتل بزرگ شیراز با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. از طرفی قیمت هتل بزرگ شیراز با در نظر گرفتن بازه اقامت نیز تغییر پیدا می‌کند! برای مثال اگر بخواهید تعطیلات رسمی مانند عید نوروز و سایر روزهای تعطیل سال را برای اقامت در این هتل انتخاب کنید، قطعاً قیمت‌ها کمی بالاتر از روزهای معمولی خواهد بود. در کل می‌توان گفت هتل بزرگ یکی از هتل‌ های لوکس شیراز بوده که نرخ رزرو نسبتاً بالایی دارد؛ البته امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد بسیار متعدد و متنوع بوده و اتاق‌هایش راحت و زیبا است.

خدمات و امکانات هتل بزرگ شیراز

آلت: مجموعه آبی هتل بزرگ‌

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز دارای امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای بوده که نظیر آن‌ها مجموعه‌ ورزشی هیجان‌انگیزش است. در این مجموعه ورزشی امکانات و خدماتی همچون استخر، سونای خشک و بخار، باشگاه بدنسازی، جکوزی، اتاق مخصوص ماساژ، امکان صخره نوردی و حوضچه آب سرد وجود دارد. یک مجموعه آبی بسیار مهیج و زیبا با موسیقی آرامش‌بخش زیر آب، ماساژهای ویژه، استخر شیشه‌ای تمیز و کافی شاپی که در این مجموعه به ارائه انواع نوشیدنی‌ها و عرقیات اصل شیراز می‌پردازد. ماساژهایی که در مجموعه آبی هتل بزرگ‌ ارائه می‌شود شامل ماساژ لاغری، ماساژ ورزشی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ رویال و ماساژ پا است.

از دیگر امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز مرکز تخصصی زیبایی برای آقایان و دامادها است. این سالن همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب آماده خدمات‌رسانی به میهمانان عزیز هتل بوده و انواع خدمات مانند اصلاح سر و صورت، گریم ویژه داماد، رنگ مو، سشوار و پاکسازی پوست را انجام می‌دهد. البته که هتل بزرگ خانم‌ها را نیز از قلم نینداخته چراکه این سالن یکی از بهترین سالن‌های زیبایی است. این سالن زیبایی در طبقه سوم هتل بزرگ واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر به ارائه خدمات می‌پردازد؛ البته به‌جز روزهای پنج‌شنبه که تا ساعت ۲ بعد از ظهر فعالیت دارد. ازجمله خدماتی که برای بانوان در مرکز زیبایی هتل بزرگ شیراز انجام می‌شود می‌توان به خدمات پوست، خدمات عروس، خدمات ابرو، خدمات ناخن و خدمات مو اشاره نمود.

در این میان باید اشاره داشته باشیم که هتل بزرگ دارای فروشگاه‌های گوناگونی است که از جمله آن‌ها می‌توان فروشگاه کیف و کفش، جواهر، فرش دستباف، لباس زنانه، شلوار مردانه، صنایع دستی، سوغات شیراز، تابلو فرش و سایر سوغاتی‌های دوست‌داشتنی این شهر را نام برد؛ برای دیدن این فروشگاه می‌توانید به طبقه ششم هتل سر بزنید. ناگفته نماند هتل بزرگ شیراز دارای ۴ پارکینگ سرپوشیده طبقاتی بسیار مجهز است. زیربنای این پارکینگ چیزی حدود ۱۴ هزار مترمربع بوده و فضایی مطمئن برای پارک خودرو است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صرافی، خدمات تهیه بلیط، پارک کودک، خدمات پزشکی، گیم نت، دستگاه خودپرداز، سیستم تهویه مطبوع، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، آتلیه، نمازخانه، فروشگاه، لاندری، کپسول آتش‌نشانی و خدماتی مانند مینی بار، صندوق امانات، زنگ هشدار، فکس، سالن تنیس و دستگاه واکس کفش اشاره نمود.

سالن های هتل بزرگ

آلت: انواع سالن در هتل بزرگ‌ شیراز

در ضمن باید بدانید که هتل بزرگ دارای چندین سالن برای پذیرایی از میهمانان و انواع جلسات است که ازجمله آن‌ها می‌توان سالن فرصت، سالن شوریده، سالانه همای، سالن وصال و لابی همایشات را نام برد. سالن فرصت بیشتر مناسب کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، مراسم ختم، مراسم عروسی و سمینارهای متفاوت است. چیدمان این سالن مطابق سلیقه شما انجام می‌شود و حدود ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد؛ همچنین در صورت درخواست شما پذیرایی ناهار و شام نیز در این سالن امکان‌پذیر است. سالن شوریده نیز مناسب جلسات مدیرها و سمینارها است. این سالن به صورت یو‌ شکل چیدمان شده و ظرفیت آن ۲۵ نفر است. از امکانات سالن شوریده می‌توان به ویدئو پروژکتور و امکان پذیرایی اشاره نمود.

از دیگر سالن‌های هتل بزرگ‌ سالن همای است. این سالن مناسب کلاس‌های آموزشی، مراسم عروسی، ختم و کنفرانس‌های متفاوت است و چیدمان آن می‌تواند به صورت یو شکل، سینمایی، کلاسی و ضیافتی انجام شود. در این سالن امکان پذیرایی ناهار و شام نیز وجود دارد. سالن وصال هتل بزرگ‌ نیز برای انواع مراسم‌ها مانند عروسی، نامزدی و مهمانی‌های شخصی مناسب است. ظرفیت سالن وصال هتل بزرگ چیزی حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر است و در این سالن بسیار زیبا پذیرایی ناهار و شام نیز انجام می‌شود.

انواع واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز

آلت: سوئیت های هتل بزرگ‌ شیراز

در بالا اشاره کردیم که هتل بزرگ ۱۵۸ واحد اقامتی دارد. اتاق ‌های هتل بزرگ‌ شیراز چشم‌اندازی بسیار عالی رو به شهر داشته و دارای تمام امکانات روز دنیا برای اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی هستند. ازجمله این واحدهای اقامتی باید به اتاق دو تخته تویین اشاره کرد. این اتاق به ظرفیت دو نفر بوده و دارای حمام، توالت، سشوار، میز آرایش، دستشویی، تلویزیون، چایساز، صندوق امانات و اینترنت رایگان است. اتاق‌های دو تخته هتل بزرگ بسیار تمیز و مرتب بوده و دارای کفپوش موکت است.

اتاق دبل مناسب برای دو نفر است. باید بدانید اتاق‌‌های دبل هتل بزرگ دارای سشوار، میز آرایش، دستشویی، حمام، اینترنت رایگان، چایساز، صندوق امانات و تلویزیون هستند. یکی از سوئیت های هتل بزرگ شیراز، سوئیت کانکتد است که دو اتاق تودرتو بوده و هر دو آن‌ها به راهروی اصلی هتل راه دارند. معمولا سوئیت کانکتد از طریق یک در به هم متصل بوده و مناسب خانواده‌های چهار نفره است. این سوئیت فوق‌العاده راحت بوده و دارای مبل‌هایی بسیار زیبا، کمد دیواری، میز، آینه، پرده‌هایی مرتب و تخت‌های تمیز است.

معرفی رستوران ‌ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز

آلت: هتل بزرگ‌ شیراز؛ انواع رستوران

از جمله رستوران ‌ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز، رستوران پانارامیک است. در واقع یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های هتل بزرگ شیراز رستوران پانارامیک است. این رستوران در طبقه سیزدهم هتل قرار گرفته و چشم‌انداز خوبی به شهر شیراز دارد. رستوران پانارامیک، رستورانی با فضایی آرام و دلنشین و دکوراسیونی خاص و زیبا است. این رستوران فوق‌العاده مدرن و زیبا بوده و با پنجره‌های تمام‌قدی، نمایی فوق‌العاده از باغ‌های اطراف را به نمایش می‌گذارد. اگر سری به منوی رستوران پانارامیک بزنید انواع فست فودها مانند برگر، ساندویچ، پیتزا، انواع سالادها و پیش غذاها را در این منو خواهید دید. ساعت کاری رستوران پانارامیک هتل بزرگ هفت و نیم عصر تا یازده و نیم شب است.

از دیگر رستوران ‌های هتل بزرگ‌ شیراز می‌توان به رستوران ایتالیایی اشاره کرد. رستورانی در طبقه چهارم هتل که با معماری شگفت‌انگیزش شما را سورپرایز می‌کند. اگر دوست دارید خوشمزه‌ترین غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید، بد نیست به رستوران ایتالیایی هتل بزرگ سر بزنید. منوی این رستوران شامل پیش غذاها، پیتزاهای ایتالیایی، پاستاهای لذیذ، استیک‌های خوش‌طعم، لازانیای حرفه‌ای، دسرهای خوشمزه، سالادهای متنوع، انواع کوکتل و غذای مخصوص سرآشپز است. ظرفیت رستوران ایتالیایی ۱۷۰ نفر بوده و از ساعت ۷ و نیم عصر الی ۱۱:۳۰ فعالیت می‌کند.

اگر رزرو هتل بزرگ شیراز را انجام داده‌اید بد نیست سری به رستوران ایرانی آن بزنید. رستورانی با دکوراسیون کاملاً ایرانی و غذاهای خوشمزه و لذیذ. این رستوران در حد یک هتل پنج ستاره بوده و انواع غذاهای لذیذ ایرانی را ارائه می‌دهد. در رستوران ایرانی هتل بزرگ، تمام وعده‌های غذایی مانند صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. در منوی صبحانه هتل بزرگ می‌توانید انواع املت‌ها، تخم مرغ آبپز، مربا، نسکافه، خرما، نان فرانسوی، خامه، میوه فصل، شیر، سوسیس سرخ شده، املت قارچ، پنیر، لوبیا، آبمیوه، ژامبون، نان، عدسی، چای، کره و نیمرو را ببینید.

جالب است بدانید که هتل بزرگ یک رستوران دریایی نیز دارد. رستورانی که می‌توانید طعم خوش غذاهای دریایی را در آن امتحان کنید. این رستوران انواع ماهی‌های لذیذ و خوشمزه را به شما ارائه می‌دهد. این ماهی‌ها شامل حلوا سفید، شوریده، لابستر، سالمون و سایر ماهی‌های تازه و خوش‌طعم است. نکته قابل ذکر در رستوران دریایی هتل بزرگ وجود سرآشپزهای حرفه‌ای با محیطی دلنشین و آرامش‌بخش است. این رستوران در طبقه ششم قرار گرفته و دارای دکوراسیونی بی‌نظیر و پرسنلی مجرب است.

البته باید بدانید هتل بزرگ‌ چندین کافی‌شاپ برای سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد؛ نظیر این کافی‌شاپ‌ها، کافی شاپ لابی بوده که شما را به صدای آرامش‌بخش پیانو دعوت می‌کند. در این کافی شاپ انواع قهوه‌ها سرو شده و در کنار آن می‌توانید از نوشیدنی‌های دلچسب و گوارا نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند که در کافی شاپ هتل بزرگ انواع دسرهای خوشمزه و کیک‌های متنوع نیز ارائه می‌گردد؛ پس می‌توانید دوستانتان را به دورهمی در رستوران ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز دعوت کنید و یا در کنار خانواده ساعاتی دلنشین و صمیمی را پشت سر بگذرانید. البته کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز برای انواع جلسات کاری و قرارهای عاشقانه نیز مناسب است.

آدرس و نحوه دسترسی به هتل بزرگ شیراز

آلت: هتل بزرگ‌ در شیراز؛ نمایی دور از هتل

آدرس هتل بزرگ‌ بسیار سرراست بوده و نحوه دسترسی به این هتل برای مسافران راحت به نظر می‌رسد. اگر از ورودی شمالی وارد شهر شیراز شوید، جنب دروازه قرآن هتل بزرگ را خواهید دید. از طرفی باید بدانید که فاصله هتل بزرگ تا فرودگاه فقط ۱۵ دقیقه است. از فرودگاه تا هتل بزرگ را می‌توانید با کمک تاکسی‌های اینترنتی یا تاکسی‌های فرودگاه طی کنید. اگر با خودروی شخصی خود به شهر شیراز می‌روید نیز فقط کافی است به دنبال دروازه قرآن باشید زیرا در کنار این دروازه، هتل بزرگ را خواهید دید.

جاذبه‌ های گردشگری اطراف هتل بزرگ شیراز

اگر به رزرو هتل بزرگ‌ فکر می‌کنید، باید بدانید که این هتل موقعیت مکانی خوبی داشته و دسترسی راحتی به مراکز مهم و جاهای دیدنی شیراز دارد. ازجمله جاذبه‌های توریستی اطراف هتل بزرگ می‌توان به باغ ارم با ۴ کیلومتر فاصله، مسجد نصیرالملک ۴ کیلومتر، بازار وکیل ۳ کیلومتر، حرم مطهر شاهچراغ ۴ کیلومتر، آرامگاه سعدی ۴ کیلومتر، مسجد جامع عتیق ۴ کیلومتر، سرای مشیر ۳ کیلومتر، ارگ کریم خانی ۲ کیلومتر، باغ نارنجستان قوام ۴ کیلومتر و باغ جهان نما با ۹ کیلومتر فاصله اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل تا دروازه قران ۳ کیلومتر، تا ترمینال شهید کاراندیش ۳ کیلومتر، تا آرامگاه خواجوی کرمانی ۲ کیلومتر، تا خانه زینت الملوک شیراز ۴ کیلومتر، تا مدرسه خان شیراز ۴ کیلومتر، تا رستوران بین المللی هفت خوان ۶۰۰ متر، باغ عفیف آباد شیراز ۹ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن ۲۵ کیلومتر است.

نکات ضروری هنگام رزرو آنلاین هتل بزرگ شیراز

آلت: طراحی دکوراسیون داخلی هتل بزرگ‌ شیراز

پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو هتل بزرگ‌ شیراز حتماً قوانین آن را مطالعه کنید. برای مثال هزینه اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان بوده و کودکان بین ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم‌بها محسوب می‌شود. از طرفی پذیرش خانم‌ها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نامه اداره اماکن امکان پذیر است. زوجین فقط با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته پذیرش می‌شوند. اگر می‌خواهید هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز را رزرو نمایید، باید بدانید که استفاده از استخر هتل برای کودکان زیر ۹ سال امکان پذیر نیست و سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می‌شود.

از دیگر قوانین هتل بزرگ در ایام پیک سال، اعلام کنسلی یک ماه قبل از تاریخ ورود مهمان است که بدون جریمه بوده و در غیر این صورت یک شب سوخت خواهد شد. در ایام غیر پیک اعلام کنسلی ۱۵ روز قبل از ورود مهمان بدون جریمه است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است و لباسشویی و خشکشویی هزینه دارد. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود. استفاده از اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان بوده و ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه است. دسترسی برای سالمندان و معلولان نیز مهیا است. توجه داشته باشید که معمولاً رزرو آنلاین هتل بزرگ‌ شامل تخفیفات فصلی است؛ ازاین‌رو پس بهتر است این هتل را توسط وب‌سایت‌های معتبر رزرو نمایید.

جمع‌بندی

مطلب پیش‌رو در مورد آشنایی با هتل بزرگ شیراز؛ هتل ۵ ستاره در شهر شاعرپرور بود و اشاره کردیم رزرو آنلاین این هتل به نفع شما است. پس بهتر است این هتل زیبا و مجلل را از طریق وب‌سایت‌های معتبر همچون ایران هتل آنلاین رزرو کنید. با کمک این وبسایت می‌توانید هتل بزرگ را بر روی نقشه ببینید و جاذبه‌های اطراف را نیز در کنار آن مشاهده نمایید؛ همچنین شما قادرید نظرات کاربران را در مورد هتل یاد شده بخوانید و از قیمت هتل بزرگ‌ شیراز نیز مطلع شوید. از طرفی برای رزرو سایر هتل‌ های شیراز نیز می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نموده و از تخفیف ویژه اعضا نیز بهره‌مند شوید.

اقتباس شده از: iranhotelonline.com

برچسب: هتل، ایران هتل آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا