ازدواج و زناشویی

زنان نفرت انگیز | ویژگی های نفرت انگیز زنان

زنان نفرت انگیز : ویژگی زنانی که مردان از آنها متنفرند چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره ازدواج و زناشویی ، ویژگی های نفرت انگیزی مردان را از خانم ها فرار میدهد ، در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 

مردان عاشق چه زنانی میشوند

مردها از چه زنانی خوششان می آید ، زنان نفرت انگیز

 

 

از نظر مردان، این زنان منفورند!

روابط مشترک از پیچیدگی های بسیاری برخوردار است. دو نفر برای برقراری یکی رابطه موفق نیاز به زمان بسیار زیادی برای شناخت یکدیگر دارند. برای اینکه زن با خصوصیت های اخلاقی مرد و مرد با خصوصیت های اخلاقی مرد آشنا شود نیاز است زمان زیادی با هم بگذرانند و از خواسته هایشان با یکدیگر صحبت کنند. ما در این مطلب سعی داریم مهمترین خصوصیت های رفتاری که مردان از آن ها متنفرند را به شما معرفی کنیم.

 

زیبایی غیرطبیعی

گرچه مردها، زن‌هایی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهند را خیلی هم دوست دارند، اما زیبایی‌های طبیعی همسرشان را بیشتر دوست دارند تا روبه‌رو شدن با یک عروسک آرایش و تزیین شده که دست زدن به آن می‌تواند دردسرهایی را برای‌شان ایجاد کند. زن‌هایی که به طرزی وسواسی نگران قیافه خود هستند، این زن ها مردها را نسبت به خود سرد می‌کنند چراکه این حالت نشان دهنده عدم اعتماد به نفس و احساس ناامنی درونی آنهاست.

 

زنان هپلی

مردها از زنانی که به بهداشت، سلامت و زیبایی شان اهمیت نمی دهند، بیزارند. شاید یک زن هم از هپلی بودن همسرش آزرده شود اما آسیبی که یک مرد از این ماجرا می بیند به مراتب بیشتر است؛ چراکه مردها در جریان این ارتباط، بیشتر تابع چشمشان هستند. شاید دیدن یک لباس خوشرنگ، مرتب و یک خانه تمیز، بیشتر از هر چیز دیگری بتواند آنها را دلگرم کند اما شکایت هایی که در بالا گفته شد، کافی است تا یک مرد عاشق هم به یک مرد سرد تبدیل شود.

 

بی اعتماد بنفس

حتی زشت ترین آدم های جهان هم، دلیلی برای دلفریب بودن در خود دارند. یادتان نرود که مردها از زنانی که مدام خود را تحقیر می کنند و هیچ وقت از ظاهر شان راضی نیستند، بیزارند و اگر مدام در مورد ظاهرتان غر بزنید، نه تنها او شما را یک زن فروتن نمی بیند، بلکه از شما دلسرد هم می شود.

 

برای همسرتان زشت بودن یا زیبا بودن شما آنقدر اهمیت ندارد که تصور شما نسبت به خودتان. مردها عاشق زن های با اعتماد به نفس هستند. زن هایی که خوب بلدند زیبایی هایشان را بهتر نشان دهند و از ظاهری که دارند، راضی هستند. مدام شکسته نفسی کردن و شرمنده بودن از ظاهر خود، می تواند عاشق ترین مرد را هم دلسرد کند. شما با این کار، ایرادهایی که تا کنون در شما نمی دیده را در نگاهش پررنگ تر جلوه می دهید.

 

ضعیف

زن های مظلوم نما، ضعیف و ناتوان برای هیچ مردی جالب نیستند. یک مرد دوست دارد بداند که همسرش در هر شرایطی از عهده کارهای خودش برمی آید و می تواند روی پای خودش بایستد. مردها دوست دارند در زندگی حرف اول را بزنند اما نمی خواهند بار تمام مسئولیت های ریز و درشت خانه بر دوش شان باشد.

 

کنترل گر

مردها زنهایی را که می خواهند مرد را کنترل کنند دوست ندارند. زنهایی که آنها را یاد غر غر کردن های مادرشان می اندازد. زنهای کنترل کننده تاثیری بر روی مردان ندارند. مردهایی که کنترل می شوند پشت سر زنانشان دروغ می گویند و دزدکی همه کاری انجام می دهند. این امکان را به او می دهید تا زمان کمتری را با شما بگذراند. زن های کنترل کننده مسئله عدم امنیت و اخبارهای نا درستی را برای مردان ایجاد می کنند. مرد ها هرگز با زنانی که آنها را کنترل می کنند نمی مانند اهمیتی ندارد که شما چقدر خوب و خوشگل هستید. زنها نباید مرد ها را به مانند بچه ها بزرگ کنند.

 

 

مردان از چه ارایشی خوششان می اید

مردها از چه هیکلی خوششون میاد

 

 

مردان در حسرت داشتن این زنان هستند!

۱– اهمیت بیش از اندازه به مادیات

اگر شما بیش از اندازه به مادیات اهمیت می دهید ،در نظر مردان مانند یک شکارچی پول دیده خواهید شد.و مردان تصور می کنند که شما فقط به خاطر مادیات با آن ها در رابطه هستید.و مردان از زنان با چنین رفتاری متنفر هستند.

 

۲-خرید بیش از حد

اگر شما زمان زیادی را صرف خرید لباس می کنید وقت آن رسیده به آن پایان دهید.نه تنها مردان بلکه همه مردم به طور کلی دوست ندارند ساعتها را در یک مغازه برای خرید لباس صرف کنند.وقت ارزشمند خود را برای خرید لباس های نه چندان مهم صرف نکنید.به جای آن وقت خود را صرف تفریح و شادی با شریک زندگی خود قرار دهید.

 

۳-رفتارهای کودکانه

صحبت و رفتارهای کودکانه مربوط به زمانی بود که شما ۵ ساله بودید.الان دیگر بزرگ شده اید و زمان آن رسیده استقلال و قدرت خود را نشان دهید.نه مانند یک دختر بچه کوچک رفتار کنید.

 

۴-آرایش بیش از اندازه

اگر تصور می کنید هر چه بیشتر آرایش کنید در نظر مردان زیباتر هستید ،سخت در اشتباهید.مردان همیشه طرفدار سادگی هستند. سعی کنید همیشه شیک و ساده باشید.

 

۵-صحبت کردن با لحن تند
شما نمی توانید با عصبانیت و لحن تند خود را اثبات کنید.سعی کنید که همیشه با شریک زندگی تان با لحنی آرام و مودبانه صحبت کنید و همیشه بهترین موقعیت برای صحبت کردن را انتخاب کنید.

 

۶-تحقیر کردن دیگران

این را بدانید که شما از هیچ کسی برتر نیستید.مودب باشید و به انسان ها احترام بگذارید.مردان از زنانی که به معنویات اهمیت می دهند بسیار خوششان می آیند.زیرا این زنان در نظر آن ها قابل احترام هستند.

 

۷-رفتار بیش از حد وابسته

دوست داشتن را با وابستگی افراطی اشتباه نگیرید.وابستگی بیش از حد یک بیماریست.هرگز به خاطر وابستگی با یک شخص رابطه برقرار نکنید.این یک نوع دروغ است و مردان از زنان دروغگو متنفر هستند.

 

۸-غیبت کردن

صحبت کردن پشت افراد کاری بسیار ناپسندیده است.این رفتار باعث کاهش احترام شما مقابل شریک زندگی تان می شود.سعی کنید مانند یک خانم رفتار کنید.زندگی شخصی دیگران به شما ارتباط ندارد.مردان از زنانی که غیبت می کنند متنفرند.

 

 

جملاتی که مردان را دیوانه میکند

زنان نفرت انگیز

 

زنان نفرت انگیز | ویژگی های نفرت انگیز زنان

 

منبع : /varune.com/ الودکتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا