بیوگرافی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + عکسهای اینستاگرامش

در این قسمت از مجله مژده ما برا شما عزیزان بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر برای افرادی که به این بازیگر علاقه دارند و دوست دارند زندگی نامه وی را بدانند فراهم اورده ایم. ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. که در سال ۱۳۷۲ به دنیا آمد. و مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.

بازیگر سریال پدر ریحانه پارسا - بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

چکیده ای از بیوگرافی ریحانه پارسا
نام : ریحانه پارسا

تاریخ تولد: ۱۳۷۲

ملیت : ایرانی

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر

تحصیلات: لیسانس بازیگری

فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر ۲۵ ساله کشورمان است.

 

جدیدترین عکس های ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر + زندگی و همسرش

 

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال ۹۴ است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو پخش شد.

 

عکس آتلیه ای ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد. با گذاشتن پستی در صفحه‌ شخصی خود نسبت به انتقادات وارد شده به خود واکنش نشان داد و تاکید کرد که هیچ شباهتی به شخصیتی که در سریال «پدر» بازی کرد ندارد.

 

عکس امسال ریحانه پارسا

لیلای سریال «پدر»

 

بازیگر لیلای سریال «پدر» با انتشار عکسی از بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در اینستاگرام نوشت: «من دست شما رو می‌بوسم…من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم… من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه‌ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره)از همین پست میگم، اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره، بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست… این عکس‌ها صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهتی(ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.»

 

خانواده ریحانه پارسا

خانواده ریحانه پارسا و شروع فعالیت

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچکتر از خود دارد خانوم پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد

 

مادر ریحانه پارسا

شروع و شهرت ریحانه پارسا

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی او در تلویزیون با سریال پدر در سال ۹۷ با نقش لیلا شروع شد، وی از طریق دستیار کارگردان به پروژه معرفی شد او در نقش لیلا در این سریال به شهرت عجیبی رسید

 

جدیدترین تصاویر از ریحانه پارسا

ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ۱۹ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، می گوید هنوز خیلی سنم کمه برای این حرفا مگر اینکه اتفاقی مثل سریال پدر بیفتد !

 

خواهر ریحانه پارسا

علاقه ریحانه پارسا

بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم در طول روز کار خواصی ام نمی کنم و سعی می کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم، بیشتر اوقات می نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد

 

عکس ریحانه پارسا جدید

بیوگرافی ریحانه پارسا + عکس

شوهر ریحانه پارسا

عکس های ریحانه پارسا

عکس امسال ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در سریال پدر

عکس اینستا ریحانه پارسا

تصاویر آتلیه ای ریحانه پارسا

 

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + عکسهای اینستاگرامش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا