بیوگرافی

بیوگرافی سینا سهیلی ( سینا مهرداد ) + عکس

بیوگرافی سینا سهیلی : سینا سهیلی (معروف به سینا مهرداد ) پسر سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی متولد ۱۲ آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی این بازیگر جوان و خوش چهره آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

 

 

بیوگرافی سینا مهراد

سینا سهیلی در گشت ارشاد , بیوگرافی سینا سهیلی

 

 

چکیده ای از بیوگرافی سینا سهیلی (مهرداد ) :

نام: سینا

نام خانوادگی : سهیلی

متولد: ۱۲ آذر ۱۳۷۰

محل تولد : تهران

 

 بیوگرافی سینا سهیلی (مهرداد) +عکس خانواده

سینا سهیلی برخلاف ساعد با تغییر نام‌خانوادگی به «مهراد» در سریالهایی همچون «سایه بان» و «پرده نشین» و فیلمهایی نظیر «کلاشینکف»، «زار»، «پنجشنبه آخر ماه» و «رفتن» به بازیگری پرداخته و سابقه دستیاری پدر در «گشت ارشاد» را داشته است. سینا برادر ساعد سهیلی و صبا می باشد که هر سه از بازیگران سینما و تلویزیون هستند و پدرشان سعید از کارگردانان توانمند ایرانی می باشد.

 

سینا مهراد که بازیگری را با «مردی شبیه باران» به کارگردانی پدرش آغاز کرده درباره فعالیت بازیگری خود گفت: من متولد سال ۷۰ هستم و اولین باری که جلوی دوربین رفتم در فیلم «مردی شبیه باران» در سن ۴ سالگی در کنار آقای ابوالفضل پورعرب بود؛ کسی که سوپراستار دو دهه بود و من عاشق و مخاطب ایشان هستم. در کودکی باز هم نقشهای کوتاهی به من محول شد تا اینکه طی یک دوره چهار پنج ساله که درگیر تحصیل بودم، این کار را کنار گذاشتم.

 

سرانجام از ۱۹ سالگی دوباره با کار تئاتر شروع کردم، تست دادن در دفاتر سینمایی و ایفای نقش در پروژه های مختلف را از سر گرفتم تا اینکه سرانجام حالا به نقش اصلی رسیده ام.

وی با اشاره به همبازی بودنش با نیما رئیسی در تله فیلمی که ۶ سال پیش ساخته شده، یادآور شد: آقای مسعود فروتن هم مثل آقای سلطانی استاد هستند و زمان هایی که بیکار هستیم، سعی می کنم به حرفهای بزرگانی که در کنارشان بازی می کنم، گوش بدهم تا هم لذت ببرم و هم از تجربیات آنها استفاده کنم.

 

 

سینا مهراد ویکی پدی

سینا مهراد برادر ساعد سهیلی

 

 

بازیگر سریال «سایه بان» درباره بازیگری که نقش روبروی او را بازی می کند نیز گفت: از روز اولی که به پروژه پیوستم با خیلی ها برای این شخصیت اتود زدیم. من به شخصه ۵۰۰ نفر آدم برای نقش لیلا دیدم و در آخر قسمت ریحانه پارسا بود که این نقش را ایفا کند. خوشبختانه روز اولی هم که مشغول دورخوانی بودیم، با هم ارتباط برقرار کردیم. به نظرم او هنوز باید تجربه کند اما بازیگر خوبی به حساب می آید که پارتنر خوبی هم برای من است.

 

اولین فیلم سینا مهرداد مردی شبیه باران بوده است . شاید برایتان جالب باشد که بدانید سینا مهرداد هنگام بازی این سریال تنها ۴ سال داشته است .

 

سینا مهرداد در سن ۱۹ سالگی همزمان با اجرای تئاتر های مختلف ر پروژه های سینمایی و سریالی برای بدست آوردن نقشی تست می دهد تا اینگه سر انجام برای بازی در سریال سایه بان انتخاب می شود.

 

آخرین سریال سینا مهرداد سریال پدربود . سینا مهرداد نقش اول سریال پدررا روبروی ریحانه پارسا بازی می کند  .

 

فیلمهای سینمایی و سریال های سینا سهیلی:

– پدر (۱۳۹۷ )

– رفتن ( ۱۳۹۵ )

– زار ( ۱۳۹۵ )

– کلاشینکف ( ۱۳۹۲ )

– پنجشنبه آخر ماه ( ۱۳۹۰ )

– گشت ارشاد ( ۱۳۹۰ )

– شب برهنه ( ۱۳۸۰ )

 

 

سینا سهیلی ویکی پدیا

سینا مهراد و همسرش

 

بیوگرافی سینا سهیلی ( سینا مهرداد ) + عکس

منبع : بیتوته / ساتین/ مجله کولاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا