پوست و مو

منافذ باز پوست | رهایی دائمی و سریع از منافذ بزرگ پوست

منافذ باز پوست : چگونه منافذ باز پوست را ببندیم ؟ درمان فوری منافذ باز پوست چیست ؟ در اینجا با مطلبی دیگر درباره پوست و مو ، راه های خانگی بستن منافذ باز پوست صورت در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 بهترین کرم برای منافذ باز پوست

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت , منافذ باز پوست

 

 

برای رهایی از منافذ باز پوست صورت خود این مطلب را از دست ندهید

 پوست صورت

از بین بردن منافذ باز پوست صورت مشکلی است که بسیاری از خانم ها و آقایان برای آن به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند اما به سختی نتیجه می بینند. تمام  روش های موثر برای از بین بردن منافذ باز پوست …

سیاری از مردان و زنان از مشکل  منافذ بزرگ رنج می برند. کسانی که  منافذناخوشایند در چهره  دارند احساس بدی دارند برای این افراد جالب است، نکاتی را برای خلاصی از آن بدانند. در اینجا برخی از روش های طبیعی و همچنین پاکسازی پوست مواردی را بدانید:

 

دلیل داشتن منافذ باز پوست چیست؟

منافذ دروازه هایی هستند که از طریق آن سبوم  به سطح خارجی پوست می رسد. در پایین ترین نقطه از منافذ سبوم  تولید می شود که کار سبوم حفظ رطوبت و هیدراتاسیون سطح پوست است. گاهی اوقات، عدم تعادل هورمونی می تواند بیش از  حد سبوم تولید کند منجر به چرب  شدن بیش از حد پوست می شود. کسانی که  غدد چربی بیش از حد فعال دارند منافذ بزرگتری  دارند.

با این حال، پوست چرب، تنها عاملی است که  منافذ  را گشاد میکند.  بسیاری از علل دیگر  در آسیب منافذ تاثیر دارند که پیری است. در دوره پیری پروتئین طبیعی مانند کلاژن و الاستین کاهش می یابد،. این مسئله موجب کاهش انعطاف پذیری پوست، در نهایت باعث اتساع منافذ می شود. . اشعه UV خورشید نیز به کلاژن  پوست آسیب رسانده  با پیری  یا قرار گرفتن در معرض آفتاب ، تقریبا   منافذ بزرگ می شوند.

 

 بهترین و موثر ترین راههای طبیعی برای کاهش منافذ پوست

تغییر روال : صورت خود را   دو بار در روز بشوئید  تا پوست  متعادلتر شود  و نه بیش از حد خشک و نه بیش از حد چرب شود همچنین، از اسکراب پوست استفاده کنید. لایه برداری بیش از حد باعث می شود پوست خشک و ملتهب شود، که باعث تحریک غدد چربی  به ترشح روغن بیشتر است. این روغن اضافی روزنه های پوست را مسدود می کند، در نهایت  بزرگتر می شود. در نهایت، کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست  لازمست  تا از تخریب کلاژن ناشی از اشعه UV محافظت شود و پوست سفت و روشن می شود.

انتخاب درست محصولات:برای کسانی که پوست چرب یا  مستعد آکنه  دارند،  از محصولات حاوی اسید سالیسیلیک  استفاده کنند. اسید سالیسیلیک تنها عنصری است که چربی را کنترل میکند. برای  کلاژن. مشتقات ویتامین A (رتینول) و اسیدهای آلفا-هیدروکسی  نیز باید باشد.

ماسک منافذ پوست را بزرگ نمی کند.  استفاده از ماسک ساده  مانند ماسک  چای سبز کافئین و خاک رس منافذ   را کوچکتر کرده ترشح چربی را کاهش میدهد . یا ماسک  مخلوط شیر با ژلاتین.پروتئین حیوانی با ژلاتین  درمانی برای منافذ بزرگ پوست است. اما به یاد داشته باشید،  در طولانی مدت اثر خواهند کرد.

 

 

کرم بستن منافذ پوست سی گل

عکس منافذ باز صورت

 

 

رهایی دائمی و سریع  از منافذ بزرگ پوست

اگر  تصمیم  دارید یکباره از این مشکل خلاص شوید و دائمی بشود،  از لیزر  درمانی استفاده کنید زیرا آنها می توانند از عمق پوست نفوذ کرده و درمان اساسی شوند  سنتز کلاژن را تحریک میکنند. این کلاژن باعث می شود پوست الاستیک تر، شده و  جوانتر دیده شود. همچنین   بدون درد است و در ۲۰ دقیقه به پوست دلخواه خود می رسید.

 

نکات بسیار مهم درباره ی منافذ پوست

اگر منافذ پوست شما برایتان اهمیت دارد این مطلب را بخوانید. از دست منافذ باز پوست‌تان خسته شده‌اید. هرچه کرم پودر و پنکیک و… استفاده می‌کنید؛‌ نتیجه نمی‌گیرید.دل‌تان می‌خواهد پوست شما هم صاف و عین آینه باشد. به جای اینکه در اثر تعریق برق بزند،‌ پوست‌تان مثل مخمل صاف باشد.

در فصل تابستان هم که این عرق‌چکان بیشتر است و جلوه پوست را نازیباتر می‌کند. حالا باید چه کنید؟‌ نگران نباشید. چند راهکار ساده می‌تواند این خواسته شما را برآورده کند. یکی از بهترین و راحت‌ترین راهکارها،‌ بخور صورت با آب گرم است. برای این کار ابتدا صورت‌تان را با آب و صابون بشویید.

بعد از شست‌وشو،‌آن را خشک کنید. یک قابلمه کوچک آب کنید و روی گاز بگذارید. وقتی جوشید آن را از روی گاز بردارید. آن را روی میز بگذارید. نصف لیموترش تازه را داخل آب بچکانید. سرتان را روی بخار قابلمه بگیرید. روی سرتان یک حوله بیندازید. سه تا پنج دقیقه زیر این حوله و بخار آن بمانید.

آب یک عدد نارنج تازه را داخل لیوان بریزید. به آن یک تا دو قاشق چای‌خوری گلاب اضافه کنید. آن را خوب هم زده و روی پوست بمالید. ۱۵ دقیقه بعد صورت را با آب ولرم بشویید و خشک کنید. البته در فصلی که نارنج نیست می‌توانید از آبلیموی تازه استفاده کنید.

یک عدد لیموترش بزرگ یا دو عدد لیموی شیرازی را حلقه حلقه کنید. حلقه‌ها را نازک ببرید تا برای همه سطح پوست‌تان لیموترش به اندازه کافی ‌‌باشد. دراز بکشید. حلقه‌ها روی پوست صورت به جز دور چشم بگذارید. ۳۰دقیقه بعد،‌ حلقه‌های لیموترش را برداشته و پوست صورت را با آب سرد بشویید.

البته به جای حلقه لیموترش می‌توانید از آب لیموترش تازه هم استفاده کنید. برای تهیه این ماسک به شیر و جوانه گندم تازه کوبیده و یا پودر جوانه گندم که در عطاری‌ها موجود است،‌نیاز دارید. برای تهیه این ماسک، دو قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه کوبیده شده و یا پودر آن را با نصف لیوان شیر مخلوط کنید.

آن را هم بزنید تا مخلوط یکنواختی به دست بیاید. پوست صورت را با آب و صابون بشویید و خشک کنید. بهتر است برای این کار از آب ولرم استفاده کنید.بعد از آن مخلوط را روی صورت بمالید و درحال پوشاندن پوست صورت حالت ماساژ دادن را هم فراموش نکنید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا ماسک روی پوست خوب اثر بگذارد.

بعد از آن ماسک را از روی پوست برداشته و صورت را با آب ولرم رو به سرد بشویید. این ماسک علاوه بر بستن منافذ پوست،‌ به شفاف شدن پوست نیز کمک می‌کند. علاوه براینکه مواد موجود در جوانه گندم و شیر نیز به تغذیه پوست کمک می‌کنند.برای تهیه این محلول،‌ پنج قاشق غذاخوری الکل سفید

را با همان میزان گلاب و  بازهم همان پنج قاشق غذاخوری عرق بادرنجبویه مخلوط کنید. درنهایت هم به  آن یک قاشق غذاخوری گلیسرین اضافه کنید. مخلوط را خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند. این محلول را بعد از هر بار بخور دادن با کمک پنبه روی صورت بمالید. ۱۰دقیقه صبر کنید و صورت را با آب سرد بشویید. یادتان باشد،‌ شیشه این محلول را از نور به‌ویژه نور آفتاب دور نگه دارید.

 

 

سرم جمع کننده منافذ پوست

بستن منافذ باز پوست

 

منافذ باز پوست | رهایی دائمی و سریع از منافذ بزرگ پوست

منبع : نمناک / پرشین وی/ ایران ناز

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا