عکس پروفایل

عکس بهمنی ام | عکس نوشته دختر بهمنی

عکس بهمنی ام : با عکس پروفایل های زیبا و جذاب مختص بهمن ماهی ها، همراه ما باشید.

خصوصیات کلی متولدین بهمن ماه 

گر عاشق متولد بهمن باشید ، با تمام وجود عاشق شما خواهد شد . تنها نکته ای که باید از آن دوری جویید ، این است که بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید . او عاشقی صادق است . دیر عصبانی می شود . آزار دهنده نیست . برنامه های خودش را دارد . هرگز تغییر نخواهد کرد . اگر نتوانید خود را با ایده های گوناگون مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی او هماهنگ کنید ، هرگز شانسی برای دستیابی به عشق پایدار او نخواهید داشت . متولدین این ماه عموماً بسیار حسّاس ، استوار و ثابت‌قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فکر دیگران را می‌خواند ، ثابت‌قدم ، آرامش دوست ، کمک‌رسان ، آسان زندگی می‌کند ، پرسه‌زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه‌مند به دوستان ، آزادی خواه ، بلندپرواز ، رام‌نشدنی ، هرجا برود بر می‌گردد ، جاه‌طلب ، از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تودار، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته‌خو ، از تعریف لذّت می‌برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر می‌دهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شکوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش‌قلب و مهربان ، کم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحرکت و بی‌قرار ، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس  .

خصوصیات مردان متولد بهمن 

دارا دوستان زیادی است ، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است . حسود و سوظنی نیست ، هارت و پورت و هیاهو دارد . دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است . ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد .

خصوصیات زنان متولد بهمن 

بسیار غافلگیر کننده ، سزیع الانتقال ، دارادی حس پیش بینی ، کنجکاو ، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم ، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست . او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد .

 

عکس پروفایل اسم بهمن

عکس بهمنی ام

یه دختر بهمن ماهی

عکس نوشته اسم بهمن

عکس بهمنی ها

عکس پروفایل اسم بهمن

سایت بهمنی ها

متن بهمن ماهی

عکس نوشته دختر بهمنی

عکس بهمنی ام

سایت بهمنی ها

متن زیبا در مورد ماه بهمن

عکس بهمنی ها

عکس نوشته دختر بهمنی

عکس نوشته پسر بهمنی

عکس نوشته پسر بهمنی

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد

دختر بهمن ماهی

علایق دختر متولد بهمن

عکس نوشته دختر بهمن ماهی

متن بهمن ماهی

عکس دختر بهمن ماهی

عکس نوشته متولدین بهمن

عکس ماه بهمن برای پروفایل

عکس دختر بهمن ماهی

عکس پروفایل بهمنی

تولد بهمن ماهی

خوشبختی یعنی عشقت متولد بهمن باشه

عکس دختر بهمنی

فقط یه بهمن ماهی میتونه

عکس نوشته اسم بهمن

متن تولد بهمن ماه

عکس نوشته دختر بهمن ماهی

عکس بهمنی ها

عکس پروفایل اسم بهمن

من یه بهمنی ام

 

خصوصیات متولدین بهمن زن

عکسهای ماه بهمن

عکس بهمنی ام | عکس نوشته دختر بهمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا