پوست و مو

چگونه با آرایش صورتم لاغر تر دیده شود | کوچک شدن غبغب

 لاغری با آرایش  : یکی از راه های جذابیت ظاهری داشتن صورتی استخوانی و خوش فرم است. در اینجا با مقاله ای از پوست و مو با راه کارهایی برای داشتن صورتی استخوانی و راه های لاغر نشان دادن صورت های گرد در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 قرص لاغری صورت

لاغری صورت در یک هفته , لاغری با آرایش

 

 

چطور صورت پهن را استخوانی کنم؟

وارد شدن در دنیای آرایشگری عالم خاص خود را دارد. آنقدر این دنیا وسیع است که به‌طور کامل می‌توان در آن گم شد، به‌خصوص که هر روز متدهای جدیدی وارد این عرصه می‌شوند تا جایی که حتی انتخاب کردن هم چندان ساده نیست اما بدانید این زیباتر شدن، تکنیک‌ها و ریزه‌کاری‌هایی دارد که هر کسی آنها را نمی‌داند. برای همین سراغ آرایشگران ماهر در آرایشگاه‌های تهران رفتیم تا از آنها بخواهیم قدم به قدم راهنمایی‌تان کنند که چگونه زیباتر شوید بدون اینکه به مو یا چهره شما آسیبی برسد.

 

کرم پودر را در این نواحی کمتر استفاده کنید

افرادی که اطراف چشم‌ها یا کناره‌های لب‌شان چین و چروک دارند باید به این نکته توجه داشته باشند؛ زمانی که لیکوئید فوندیشن‌ها یا به عبارت دیگر کرم پودر را در نواحی سفت صورت (پیشانی، هر دو گونه‌ها و چانه) به حالت دورانی روی تمام سطح‌ها پخش می‌کنند باید باقی‌مانده آن را که روی قلم یا نوک انگشت‌هاست برای یکدست و یکرنگ کردن کل صورت، زیر چشم‌ها بمالند، چون هیچ‌وقت نباید مواد را به‌طور مستقیم روی قسمت‌هایی که چین و چروک‌ها (یعنی دور چشم‌ها و خط خنده) وجود دارد، بزنند. این کار باعث می‌شود چین و چروک‌ها عمیق‌تر نشان داده شوند.

 

چگونه پف چشم را برطرف کنید

کمبود خواب، کم‌آ‌بی و حتی برخی آلرژی‌ها می‌توانند باعث شوند رگ‌های ضعیف خونی زیر چشم کمی مایع تراوش کنند و ورم‌هایی ایجاد شود. همچنین وقتی سن بالا می‌رود، بافت‌های پوستی ضعیف‌تر می‌شوند و این می‌تواند منجر به برجستگی‌های کوچک چربی زیر چشم ‌شود. برای محو کردن این حالت اول، همه ابرو را با ضربات نرم مداد یا سایه تیره پر کنید، چراکه وقتی ابرو حالت خوبی داشته‌ باشد دیگر پف چشم خیلی جلب‌توجه نمی‌کند. بعد سراغ کانسیلر بروید که باید دو درجه از رنگ طبیعی پوست‌تان روشن‌تر باشد و با اسفنجی مناسب کانسیلر را دقیقا زیر پف‌ها بزنید و به سمت بینی محو کنید. حواس‌تان باشد نباید کانسیلر را به سمت بالا ببرید. حالا نوبت آن است که روی پلک را کامل با سایه قهوه‌ای بپوشانید (یعنی از خط مژه‌های بالا تا فرورفتگی بالای چشم)، این تیرگی تا حد زیادی ایرادهای پلک را می‌پوشاند و کاری می‌کند که پف‌های زیر چشم کمتر به‌نظر برسند.

 

اصول براشینگ موهای رنگ شده

همه دوست دارند بعد از رنگ کردن، موهای براقی داشته باشند. همیشه موهای خود را با شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده بشویید. این شامپوها دارای ویتامین E و روغن زردآلو هستند که به ترتیب خاصیت ضداکسیداسیون و دوام رنگ دارند. شامپوهای مخصوص موی رنگ شده دارای خاصیت پوشانندگی ترکیب مغذی مو هستند و مو را از آسیب‌دیدگی در برابر تاثیرات محیطی مراقبت‌ می‌کنند و به موها شادابی، درخشندگی، دوام رنگ و لطافت می‌دهند. بعد از استفاده از این شامپوها، موها را با آب سرد آب‌کشی کنید. در مورد براشینگ این موها هم باید نکاتی را رعایت کنید. ازجمله اینکه حرارت سشوار زیاد نباشد، چون باعث آسیب موی رنگ شده می‌شود. موی رنگ شده از موی طبیعی حساس‌تر است، بنابراین حتما از نرم‌کننده قبل از براشینگ استفاده کنید.

 

 

 چگونه صورت لاغری داشته باشیم

چه بخوریم تا صورتمان لاغر شود

 

 

با وز موها بجنگید

سریع‌ترین راهی که بتوانید از شر وزها خلاص شوید استفاده از سشوار است، اما اگر بخواهید این وزها را از بین ببرید بعد از حمام باید اول موها را با حوله تا حد ممکن خشک کنید. قسمت‌های کوچکی از موهای روی سر را دور یک برس بزرگ‌ گرد بپیچید و با حرارت بالا موها را سشوار کنید. بهتر است نازل سر سشوار بگذارید تا حرارت به‌طور مستقیم به موها بخورد و وز آنها را از بین ببرد. اگر بعد از این کار هم وز موها از بین نرفته بود، مقداری از یک سرم ضد وز که حاوی سیلیکون باشد را کف دست‌ها بریزید و آن را به موهای رویی که بیشترین وز را دارند بمالید، سپس موها را اتو کنید تا کاملا وز موها از بین برود.

 

وازلین؛ نرم‌کننده مژه

همان‌طور که موهای‌تان به نرم‌کننده احتیاج دارد، مژه‌های‌تان هم نرم‌کننده می‌خواهد. بهترین نرم‌کننده برای مژه‌ها وازلین است. شب‌ها قبل از خواب دست خود را به اندکی وازلین آغشته کنید و لایه‌ای بسیار نازک از آن بر مژه‌های‌تان بزنید. استفاده از نرم‌کننده‌های مژه بدون نیاز به نسخه پزشک موجود در داروخانه‌ها هم مفید است. این نرم‌کننده‌ها دارای پروتئین‌های مشابه کراتین و بیوتین‌ هستند و مژه‌ها را تقویت و مرطوب می‌کنند. این نرم‌کننده از شکسته شدن مژه‌ها جلوگیری کرده و درنتیجه بعد از چند هفته باعث بلند‌تر شدن مژه‌ها می‌شود.

 

سه قدم تا کوچک شدن غبغب

چاقی غبغب از آن نکات آزاردهنده است که روی صورت هم تاثیر می‌گذارد. برای لاغر کردن این قسمت از صورت و گردن می‌توانید از ماساژ استفاده کنید. فقط یادتان باشد این تمرینات را باید هر روز و برای چند ماه انجام دهید تا نتیجه خوبی بگیرید. پس زود خسته نشوید.

برای این تمرین‌ها باید بنشینید در حالی که پشت‌تان کاملا صاف، شانه‌های‌تان رو به پایین و بازوهای‌تان کشیده است؛ دست‌ها را روی زانوها قرار دهید.

۱-سرتان را به آهستگی بالا بیاورید و همزمان از بینی به مدت پنج ثانیه نفس بکشید. پنج ثانیه نفس‌تان را حبس کنید و چشم‌های‌تان را ببندید. همزمان، لب پایین‌تان را روی لب بالا بگذارید، انگار با کسی قهر کرده‌اید. بعد به آهستگی رها کنید سپس این تمرین را دوباره شروع و حدود ۱۰ بار تکرار کنید.

۲-سرتان را به آهستگی آن را پایین بیاورید و در همان حال چانه را به سینه‌تان نزدیک کنید. این تمرین را همزمان با بیرون دادن نفس از بینی انجام دهید. پنج ثانیه در این حالت بمانید و بعد سرتان را به آهستگی بالا بیاورید. ۱۰ بار هم این حرکت را انجام دهید.

۳- سرتان را کاملا صاف نگه دارید، چانه‌تان را به آهستگی جلو بیاورید و پنج ثانیه در این وضعیت بمانید. این تمرین هم باید ۱۰ بار انجام شود.

 

 

 صورت استخوانی زیبا

لاغری صورت

چگونه با آرایش صورتم لاغر تر دیده شود | کوچک شدن غبغب

 

منبع : زندگی ایده آل/ برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا