بیوگرافی

امید حاجیلی | بیوگرافی امید حاجیلی و عکسهای جدید

امید حاجیلی خواننده پاپ و جوان کشورمون متولد ۲ مهر ۱۳۶۲ در تهران متولد شد وی فعالیت خود را از سال ۷۹ با ورود به هنرستان آغاز کرده است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی او آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

 

 

 اصالت امید حاجیلی

امید حاجیلی اهل کجاست, امید حاجیلی

 

بیوگرافی امید حاجیلی

نام :امید

فامیل : حاجیلی

تولد: ۲ مهر ۱۳۶۲

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): لاتین، پاپ، الکترونیک

ساز(ها): ترومپت

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۹-اکنون

 

زندگینامه امید حاجیلی :

امید حاجیلی، متولد ۲ مهرماه ۱۳۶۲ در تهران از سن ۹ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد، پس از حدود ۳ سال نوازندگی ویولن ساز خود را به ترومپت تغییر داد و هم زمان به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد و سال ۱۳۷۷ دیپلم هنرستان را گرفت و تا مقطعِ لیسانس در همان جا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاهِ هنر اخذ نمود.

امید استادِ اسبقِ دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. نوازنده‌ی حرفه ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته است، سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ،ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و خیلی از ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌اند.

آهنگ‌ساز و تنظیم کننده‌ی چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی همچون : علیرضا عصار ، سیروان خسروی، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی ، نیما مسیحا ، شاهکار بینش پژوه ، محمد زارع ، جمشید عزیزخانی و … داشته است و هم‌چنین رهبر ارکسترِ چند گروهِ پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است و یکی از اعضای اصلی گروه دارکوب است.

اولین آلبومش ( به خوانندگی ، آهنگسازی و تنظیمِ خودش ) الگرو (Allegro) نام داشت که میکسی از چندین سبک موسیقی است،البته با گرایش به سمت موسیقی آمریکای جنوبی که در تاریخ آذرِ ۱۳۸۷ توسط شرکت ایران گام منتشر گردید. امید حاجیلی بیشتر به سبک لاتین، فانک و آهنگهای ریتمیک علاقه‌مند است ولی تحلیل بسیار خوبی از سبک های دیگر نیز دارد.

شروع فعالیت امید حاجیلی

از ۹ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد

در ۱۱سالگی وارد هنرستان موسیقی شد، پس از حدود سه سال نوازندگی ویولن، ساز خود را به ترومپت تغییر داد و همزمان به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد

 

از نوازندگی تا رهبر ارکستر رضا صادقی

در بسیاری از آلبوم‌ های موسیقی حضور داشته است

بیش از ده سال سابقه نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ،ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و خیلی از ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌ اند دارد، همچنین رهبر ارستر چند گروه پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است و یکی از اعضای اصلی گروه دارکوب است

 

 

 

عکس امید وهمسرش

قد امید حاجیلی

 

 

شروع خوانندگی امید حاجیلی

خواندن من تقریباً از ۱۰ سال پیش شروع شد زمانی که فروشگاه بتهوون در چهارراه ولیعصر بود

آنجا پاتوق بچه‌ های هنرستانمان بود؛ من آن زمان کارهایی می‌ ساختم و در خانه ضبط می‌ کردم و در واکمن گوش می‌دادم، دوست داشتم نظر بقیه را هم بشنوم چون همان موقع هم کارام به گونه‌ای عجیب و بامزه بود. کارهایم را می‌ دادم بچه‌ ها گوش می‌ کردند و تعریف می‌ کردند و آنقدر گفتند که چرا آلبوم نمی‌ دهی که منم شروع به کار کردم و به فکر آلبوم ادامه دادم!

 

اولین آلبوم

اولین آلبوم او در سال ۱۳۸۷ بنام الگرو به خوانندگی، آهنگ‌ سازی و تنظیمِ خودش با گرایش به سمت موسیقی آمریکای جنوبی بعد از ۷ سال انتظار منتشر شد

 

دیگر با رضا صادقی کار نمیکنم

امید حاجلی مدت ها بعنوان رهبر ارکستر با رضا صادقی همکرای میکرد

در آلبوم رضا صادقی اگر دقت کنید در آلبوم والتی اصلا اسم‌ ها نیست ! در سی‌ دی هم که قاب دارد فامیل من پاک شده است ! آهنگ «قدرمو می دونی یه روز»، تنظیم من است. فقط نوشته تنظیم کننده : امید ! بعد رضا صادقی گفت اشتباه چاپی شده و پاک شده! این مورد عمدی بود مگر می‌شود که فامیل پاک بشود ؟

ازدواج امید حاجیلی

امید حاجیلی ازدواج نکرده و مجرد است

لقب حاجیلیتو

آن اوایل که آثارم منتشر می‌ شد، خودم را با همین نام معرفی می‌کردم و به سبک موسیقی آمریکای لاتین شروع می‌شد که باعث شد این لقب با من بماند

 

آلبوم‌ ها

● آلگرو – ۱۳۸۷
● دارکوب (نوازنده ترومپ) – ۱۳۸۸
● حاجیلیتو – ۱۳۹۵

تک آهنگ‌ ها

● بیا بریم بوم – ۱۳۹۰
● گل نازم – سارا نائینی – ۱۳۹۰
● عاشقتم – سیروان خسروی – ۱۳۹۰
● دلبر – ۱۳۹۱
● دلبر سیاه – فرزاد دزدمه – ۱۳۹۱
● باغ مولوی – ۱۳۹۲
● وای وای – ۱۳۹۲
● افتاد – ۱۳۹۳
● ربابه – ۱۳۹۳
● بهونه گیر – فرهنگ توکلی – ۱۳۹۳
● ای داد – ۱۳۹۴
● باریکلا – ۱۳۹۴
● تردست – ۱۳۹۴

 

امید حاجیلی در خندوانه

عکس امید حاجیلی و سپند امیر سلیمانی

امید حاجیلی | بیوگرافی امید حاجیلی و عکسهای جدید

منبع :بیتوته – فتوکده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا