بیوگرافی

بیوگرافی ماکان بند | بیوگرافی رهام هادیان و امیر مقاره

گروه ماکان بند ، گروه تازه کار و نوپا در سبک موسیقی پاپ میباشد. که با انتشار آهنگ های دلگیری و هر بار اینو درو معروف شد. در ادامه به معرفی این گروه و بیوگرافی عوامل آن میپردازیم.

 

زندگی نامه رهام هادیان

دانلود تمام اهنگ های ماکان بند

 

«ماکان بند» گروه موسیقی در سبک پاپ است که اعضای گروه را دو خواننده با نام «رهام هادیان» و «امیر مقاره» تشکیل داده‌اند.

یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است که گروه را بنیان نهاد. این گروه از سال ۹۵ آثار خود را در فضای مجازی پخش نمود و آمار دانلود تک آهنگ‌های ماکان بند نشان از رشد سریع آن‌ها در میان طرفدارانش بود.

سبک ماکان بند ترکیبی از موسیقی پاپ، هاوس، ترنس و ای دی ام است. در آثار آرام این گروه نیز شاهد ریتم‌های سنگین و جذاب هستیم. سازبندی آهنگ‌های ماکان بند بیشتر الکترونیک است و حتی ساز‌های آکوستیک هم در اکثر مواقع همراه افکت اجرا می‌شوند.

آینده بسیار روشنی برای این گروه و سایر گروه‌هایی هم سبک آن مانند «هوروش بند»،

«پازل بند» و «حمید هیراد» پیش بینی می‌شود.

گروه ماکان بند متشکل از امیر مقاره و رهام هادیان است که  این گروه به حمایت یاشار خسروی تشکیل شده که خود یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است. حدود یک سالی است که شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از این گروه حمایت میکند.

بدون شک ماکان بند با آهنگ هر بار این درو محبوبیت خود را چندین برابر کرده.

امیر مقاره خواننده خوش صدا و البته خوش قیافه و جذاب گروه ماکان بند است. گروه ماکان بند از امیر مقاره و رهام هادیان تشکیل شده است که به حمایت یاشار خسروی تشکیل شده و خود یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است. حدود یک سالی است که شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از این گروه حمایت میکند.

آهنگ هر بار این درو و پس از آن آهنگ دلگیری از ماکان بند امیر مقاره و رهام هادیان را معروف تر از پیش کرده است . امیر مقاره بدون شک به خاطر داشتن قیافه ای خاص و جذاب دو آتیشه های زیادی دارد.

رسانه پارس موزیک از طریق شبکه اینستاگرام با این گروه ارتباطی را برقرار کرده که بزودی بیوگرافی کامل و خواندنی به صورت اختصاصی منتشر خواهد کرد.

 

 

 

زندگی نامه امیر مقاره

گروه ماکان بند

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند متولد سال ۳ دی ۱۳۷۴ است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۲۱۷ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی amirmaghare_official است.

بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان یکی از خوانندگان مهم گروه ماکان بند در مرداد ماه ۱۳۷۰ متولد شده است. صدای وی زیبا و همچنین دارای حسی عاشقانه است رهام هادیان ترانه ساز و آهنگساز و همچنین خواننده است وی دوست صمیمی امیر مقاره است و در همه عکس های منتشر شده در صفحات مجازی خود این دو خواننده تعطیلات خود و روزهای خود را در کنار یکدگیر هستند وی در اینستاگرام ۷۹ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی rohamhadian_official است.

آهنگها : این گروه تا کنون چندین اهنگ منتشر کرده اند اما به واسطه آهنگهای هر بار این در رو و دلگیری توانستند به خوبی شنیده شوند.

اسم اعضای گروه ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان

 

 

آلبوم‌ها ی گروه ماکان بند :

    دیوونه‌بازی (۳۱ مرداد ۱۳۹۶) که شامل ۱۲ ترانه است

         نرو

        شیک

         با تو آرومم

         چشای تو

         پنجره

         بازیچه

         دیوونه بازی

         ای داد

         مثل کوه

        این خیابونا

        بارون

        هر بار این درو

 

تک‌آهنگ‌ها ی گروه ماکان بند :

    دو دیقه بودی

    یه لحظه نگام کن

    عاشقشم

    دیوونه

    خیالت تخت

    ببین منو

    کنار من باش

    هر بار این درو

    دلگیری

 

بیوگرافی امیرمقاره

دانلود فول آلبوم ماکان بند

معرفی گروه ماکان بند | بیوگرافی رهام هادیان و امیر مقاره

منابع :

beeptunes.com

myparsmusic.com

avaliha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا