هنر در خانه

آموزش بادکنک آرایی برای جشن تولد

مدل های جدید بادکنک آرایی خلاقانه و زیبا همراه با طرح های مختلف بادکنک برای تزیین جشن تولد را در این مطلب آموزش میدهیم. برای داشتن یک جشن تولد زیبا شما کافی است بادکنک های مناسب و دلخواه را تهیه کنید و با کمک تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید، شروع به تزیین کردن کنید.

بادکنک آرایی در ظاهر کار دشواری است اما کافی است که کمی حوصله و دقت داشته باشید و طرح های خاص و زیبا را اجرا کنید.

آموزش بادکنک آرایی برای تولد

آموزش طاق بادکنک

 

 

مدل تزیینی که در بالا مشاهده می کنید، بسیار زیبا و مجلسی است. اگر دقت کنید میز و گل خشک به شکل صورت یک خانم در آمده است.

برای این نوع تزیین به تعداد نسبتا زیادی بادکنک نیاز دارید، آنها را بصورت مارپیچ در کنار میز به سقف آویزان کنید به صورتی که انتهای بادکنک ها روی زمین خوابیده شود.

 

 

تزیین بادکنک جشن تولد بزرگسال

آموزش بادکنک آرایی به شکل گل

مدلی که در تصویر بالا مشاهده میکنید، بادکنک آرایی مخصوص تولد بزرگسالان است. شما به تعدادی بادکنک نیاز دارید که بصورت پیوسته به هم متصل باشند. سپس از ابتدا و وسط آنرا به دیوار متصل کنید و انتهای بادکنک ها را روی زمین بخوابانید.

 

 

بادکنک آرایی ساده

هزینه بادکنک آرایی

با کمک تصویر بالا شما میتوانید بادکنک ها را بصورت حلقه ای تزیین کنید. در وسط حلقه دو بادکنک به شکل گل دیده میشود. برای تزیین بادکنک به شکل گل نیاز به ۴ عدد بادکنک بزرگ و یک عدد بادکنک سایز کوچک است.

 

 

بادکنک فویلی عدد

بادکنک آرایی عروسی

مدل بالا مناسب تولد بچه ها و نوجوانان میباشد، تعدادی بادکنک را جلوی میز بریزید و با استفاده از بادکنک های عددی در دو سوی میز، تزیین خود را خاص تر کنید.

 

تزیین تولد با بادکنک خالدار

فیلم آموزش بادکنک آرایی

بادکنک های خالدار و رنگی یک گزینه مناسب برای تزیین جشن تولد است، تعدادی بادکنک را به هم متصل کنید و آنها را به کف زمین بچسبانید. میتوانید از این نوع تزیین در کناره های میز استفاده کنید.

 

 

بادکنک آرایی ساده برای تولد

بارکنک آرایی

هرچیزی که به سقف آویزان شود زیباست، حال فرقی نمی کند که لوستر باشد یا بادکنک های آویزان شده به سقف در جشن تولدها.

آموزش بادکنک آرایی برای جشن تولد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا