فناوری

بنیاد مقاله یا همان محتوای اصلی چیست|cornerstone content

بنیاد مقاله یا همان محتوای اصلی چیست؟

آموزش سئو سایت

بررسی سئو سایت

 

کرنراستون یا همان بنیاد مقاله هسته و جزء اجزای اصلی تشکیل دهنده مقالات وب سایت شماست که می بایست به داشتن آنها افتخار نمایید. بنیاد مقاله بازتاب و انعکاس کیفیت بیزینس شماست و این مقالات شماست که توسط موتورهای جستجو خوانده و براساس کیفیت محتوایی رنک دهی می شوید.

هر چه میزان کیفیت محتوای مقالات به کار رفته در سایتتان بالاتر باشد در رنکینگ بالاتری توسط موتورهای جستجو طبقه بندی می شوید.

در این مقاله سعی می شود مطالب ارزشمندی در رابطه با کرنراستون یا بنیاد مقاله بیان گردد. همچنین در این مقاله خواهید دانست که بنیاد مقاله چیست و چرا در SEO بسیار حیاتی است؟ . علاوه بر آن یاد می گیرید که چطور مقالات کرنراستون اصلی ساییتان را لینک دهی نمایید.

کدام مقاله کرنراستون من است ؟

تشخیص این مطلب که کرنراستون اصلی سایت شما کدام مقاله است بسیار حیاتی است. سعی نمایید کرنراستون مقاله اصلی سایتتان را با دقت انتخاب نمایید.

به چهار الی پنج صفحه مقاله ای که کاربران می خواهند با ورود به سایت شما آنها را مورد مطالعه قرار دهند فکر کنید.

کدامیک از مقالاتی که تاکنون در وب سایت خود منتشر کرده اید ، با ارزش تر است؟

کدامیک از همه کامل و جامع تر می باشد؟

کدامیک براساس معیارهای اصلی سایت شما گردآوری شده است؟

جواب همه سوالات فوق می تواند شما را در جهت یافتن مقاله ی اصلی (کرنراستون اصلی سایتتان) یاری نماید.

در حال حاضر، Yoast SEO از شما می خواهد که چگونه سنگ بنای سایت خود را تشخیص و انتخاب نمایید. به عبارت ساده تر در گام نخست باید تشخیص دهید که کدام مقاله بنیان اصلی سایت شماست و مقالات دیگر براساس آن شکل گرفته است.

Yoast SEO به شما کمک می نماید تا ساختار لینک مقالات داخلی خود را بسازید. البته برای ساخت لینک برخی ابزارها نیز وجود دارد که در صورت نیاز به شما پیشنهاد می گردد.

ساختار لینک دهی محتوای اصلی :

محتوا اصلی در سایت شما باید به صورت یک هرم باشند. به عبارت ساده تر کاربران با ورود به سایت شما باید با یک کلیک ساده وارد محتوای اصلی سایت شما شوند.

شما باید از این مقاله که هسته ی اصلی محتوای سایت شما می باشد به سایر مقالات دیگر لینک دهی نمایید. با لینک دهی به یک مقاله یا وبلاگ دیگر شما در اصطلاح کرنراستون دیگری را به آن مرتبط می نمایید . به عبارت دیگر شما به صورت زنجیر تمامی مقالات سایت خود را به یکدیگر متصل می نمایید.

با این کار شما عملا به گوگل اعلام می کنید کدامیک از مقالات شما با ارزش تر است و شانس خود را در جهت افزایش رنکینگ گوگل بیشتر می نمایید.

به عنوان مثال من مقالات متعدد و زیادی در سایت در رابطه با سئو نوشته ام. تمامی این مقالات از جنبه های مختلف سئو سایت را بررسی نموده اند اما همان طور که می دانید محوریت آنها در رابطه با آموزش سئو و بهینه سازی در موتورهای جستجو می باشد.

نقش لینک های داخلی در Yoast SEO :

در  Yoast SEO ما استفاده از لینک های داخلی را پیشنهاد می نماییم. در ابتدا ما مقاله نوشته شده را آنالیز می نماییم سپس کلمات و واژگان مناسبی که با سایر دیگر مقالات مشابه همخوانی و تطابق دارد را به دقت انتخاب می نماییم.

این کلمات باید به صورت جداگانه و با رنگ مجزایی به شکل مشخص در متن قابل تشخیص باشند. سپس از کلمات مشخص شده به مقالات دیگری که در سایت منتشر کرده ایم،  لینک دهی می نماییم.

در محتوا محوری هر محتوای اصلی از مقالات به صورت متفاوت و با یک استراتژی خاص می بایست لینک دهی گردد. نکته ی مهم تر نحوه لینک دهی می باشد که می بایست براساس سلسله مراتب و اولویت صورت بپذیرد. به عبارت دیگر باید وزن هر مقاله به صورت مجزا مشخص باشد تا بتوان براساس میزان اهمیت لینک دهی گردد.

رعایت اصول فوق کمک می نماید تا هر چه بهتر مقالات جدید را مدیریت و سازماندهی کنید.

سئو سایت,ساخت محتوای اصلی

سئو سایت

بنیاد مقاله یا همان محتوای اصلی چیست|cornerstone content

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا